lillegulla Skrevet 21. september 2010 #1 Skrevet 21. september 2010 Hvilken bleier velger dere og fordeler ved de? Nå som de har bleiekrig ser jeg att coop prix har veldig billige pampers i forhold til kiwi sine libero(forutsetter coop medlem på prisen da).
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 21. september 2010 #2 Skrevet 21. september 2010 jeg har bare brukt libero til jenta mi, nettopp av den grunn at pampers ikke holdt godtt nok på tiss og bæsj. kommer til å begynne med det denne gangen og, så får vi se hvordan passformen er til den nye babyen:)
Siliana Skrevet 21. september 2010 #3 Skrevet 21. september 2010 Her blir det libero. Pga. prisen og anbefaling fra venner og bekjente!
*Darkspotted* Skrevet 21. september 2010 #4 Skrevet 21. september 2010 Pampers har aldri holdt på bæsj og tiss hos mine to. Så her var det Libero det gikk i=)
høst-skatt Skrevet 21. september 2010 #5 Skrevet 21. september 2010 Libero på skatten min også Har hørt at den sitter mye bedre på..
Gjest Skrevet 21. september 2010 #6 Skrevet 21. september 2010 Pampers, pga anbefaling fra venninne, og at bleiene ser og kjennes mye mer behagelige ut! Helt i starten i allefall, hva man bruker da babyen blir litt større tar jeg som det kommer
butterflyes and dreams Skrevet 21. september 2010 #7 Skrevet 21. september 2010 Det er veldig inviduelt hva som passer akkurat din baby! På vår forige brukte vi mest Libero Men inimellom satt pampers mye bedre! Du må nok bare prøve begge deler og finne ut hva du synes er best til din lille!
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 21. september 2010 #8 Skrevet 21. september 2010 Jeg har noen bleier fra pampers som jeg fikk i gratispakke. Kommer til å teste dem ut, men jeg kommer til å kjøpe inn Libero bleier jeg. Har også fått mest anbefaling med Libero sine bleier.
kittecat *guttutenpåoginni* Skrevet 21. september 2010 #9 Skrevet 21. september 2010 hopper inn fra 1 tri...jeg har en gutt fra før av og libero til han når han var liten funket veeeldig dårlig..de var altfor stive og han fikk utslett av de så her gikk det i pampers og har gjort det siden..nå kjøper vi det vi finner tenker ikke stort på merket, han reagerer ikke lengre på libero hel.. leste det var noen her som sa at pampers ikke holdt på bæsj og tiss..det problemet hadde IKKE jeg, de holdt på alt hos oss..hadde tre bæsje lekkasjer når junior var liten og da var det fordi han var dårlig.. men vet at mange(sett venninder og div) bruke for stor str for fort og da kan det fort skli ut på sidene, vet ikke om det var tilfelle her men uansett... lykke til, tror nok det beste er å prøve litt forskjellig så finner du fort ut hva som funker..
Ella78 m/ A&M Skrevet 21. september 2010 #10 Skrevet 21. september 2010 Til førstemann brukte jeg vel Pampers de første månedene, og deretter Libero (som han fremdeles bruker). Spesielt up-and-go til Libero er mye bedre enn Pampers sin tilsvarende, er min erfaring... Men til nyfødt foretrakk jeg Pampers, som sagt...
lillegulla Skrevet 21. september 2010 Forfatter #11 Skrevet 21. september 2010 ser det er litt ettersom formen på barnet da som kan ha litt å si, takk for svar. Da prøver vi begge og tar den som passer babyen best:-)
termin 17.10.10 Skrevet 21. september 2010 #12 Skrevet 21. september 2010 Her blir det pampers frem til up & go, der er libero bedre. Jeg slet veldig med lekkasjer når jeg brukte liberobleiene den første perioden og spesielt på natten. Pampers hadde jeg aldri det problemet, men av en eller annen grunn likte jeg best up & go fra libero og det har jeg hatt siden. Kommer til og gjøre det på samme denne gangen. Har allerede kjøpt to pakker pampers til lille tulla )
Turid Laila Skrevet 21. september 2010 #13 Skrevet 21. september 2010 Kommer til å velge Libero i starten. Førstemann får utseltt bare han ser en Pampersbleie, så da regner jeg med å fortsette med Libero. Veldig fornøyd med Libero også så
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå