Gå til innhold

Hvilke leggskinn har dere til barna deres som spiller fotball??

Anbefalte innlegg

http://www.intersport.no/Misc/Search-result/?quicksearchquery=leggskinn&categorytype=

er det noen av disse som egner seg? er det best med sånn som sitter som en sokk nesten?

Mini hadde de pro touch men han syns de var vonde med de strikkene...

kan dere anbefale noen til meg

Fortsetter under...

Hvaslags klær bruker du til han når han trener ute på høsten og det duskregner litt? Har de en overtrekksbukse og jakke? Hva med lange sokker, det trenger de vel? har du noen å anbefale?

Hvaslags klær bruker du til han når han trener ute på høsten og det duskregner litt? Har de en overtrekksbukse og jakke? Hva med lange sokker, det trenger de vel? har du noen å anbefale?

Vi har med strikker til begge, de synes sokkene klumper.. Broremann har Uhlsport, de er smale og passer pipestilker, Vakkerungen har Diadora som passer hennes legger. Begge tar ut strikkene når de ikke har tights under, skinnene sitter fint under sokkene. Smak og behag og forskjellige modeller til forskjellige bein, bare å prøve seg frem. Minstemann på to bruker forøvrig arvede Adidas og synes det er helt kult;)

Annonse

Kjøpte noen fra umbro i str S. På g sport kostet de 149 kr, og de så ut til å passe pipestilken min på 6 år veldig bra.

Det er sånn som man trer på foten og fester med strikk bak leggen.

Når de trener ute på høsten nå har han på lange strømper, fotballnickers (slitesterke, overtrekksbukser blir ofte fort slitt er min erfaring.) Nickers får du kjøpt på vanlige sportsbutikker, vi har hatt fra Diadora og er veldig fornøyd med kvaliteten på dem. Tynn genser (gjerne ull) og overtrekksjakke.

lange strømper og fotballnickers, er ikke det det samme? har han bare på strømper ute eller tar jeg feil? Han må vel ha en aller annen bukse over? strømper rekker jo ikke helt opp

Han er veldig glad i å gå i så lite klær som mulig men bare strømper vet jeg ikke om han hadde likt, he he:)))

Den nickersen du har funnet der ser bra ut! De er varme nok samtidig som de er slitesterke. De trente ute i hele fjor vinter og da hadde han en ullstilongs under nikkersen og det holdt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...