Gå til innhold

mamma klær i bukse str 50

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Pga at jeg er overvektig trenger jeg også mamma klær i store str. Er på jakt etter mammabukse i str 50. Noen som vet hvor man kan få tak i en slik bukse?(Hjelper ikke med en vanlig bukse, den må ha strikk oppe). Brukte før graviditeten bukse i str 50 fra Zizzi.Merke Nille regular.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker vanligvis 54 i bukser, og det er ikke akkurat så mange alternativer på gravidbuksefronten. Så jeg bruker de joggemammabuksene fra H&M, den sorte ser egentlig ut som en litt slack vanlig bukse, og så har de en likedan i grå, og den blir litt mer joggebukseaktig. Ellers så har jeg brukt tights. Tights funker til det meste av anledninger. Ikke så kult å komme i joggebukse når man skal være litt fin.

Skrevet

Anbefaler vamt Motherhood sine bukser - billig og bra, og kjapp levering.

www.motherhood.com

Jeg bikker vanligvis mellom 48 og 50, og kjøpte bukser fra Motherhood i 1X plussize. De er veldig gode og passer fremdeles med god margin når jeg har 3 uker igjen til termin.

Skrevet

Henns og mauritz har mamma bukser opp til 46/48! jeg bruker 50/52 til vanlig. men jeg passet størrelse 46 i dongeribuksene på mammaavdelingen! Prøv de!! i andre bukser har de opp til 48 og de var også veldig gode:) også har de noen som er xs til Xl og jeg passet L! og xl kom litt ann på fasongen!! kjempe gøy:D Lykke til! <3

Skrevet

Hei!

Forrige gang jeg var gravid brukte jeg størrelse 48/50. Nå er jeg mye mindre og hvis du er interessert så har jeg noen bukser og topper jeg skal selge billig. Send meg en melding :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...