bolla12 Skrevet 21. september 2010 #1 Skrevet 21. september 2010 Etter innsett torsdag så har ikke tiden akkurat fløyet avgårde. I det ene øyeblikket er jeg sikker på at dette skal gå bra...helt til jeg setter meg ned og kjenner på kroppen og er rimelig sikker på at mensen rundet hjørnet øyeblikkelig. Vondt i pupper, vondt i magen, vondt i ryggen, kvisete, sur og grinete. Trodde ting kom til å roe seg litt når man var ferdig med medisinene, men neida. Og fortsatt to uker til jeg får teste...jadda, detta går so bra atte!!
Lyas Skrevet 21. september 2010 #2 Skrevet 21. september 2010 Hei. Jeg føler veldig med deg. For min del; innsett fredag. Har hatt ufattelige "menssmerter", men har fått høre at dette er pga progesteron-tablettene. Det har heldigivs begynt å gi seg litt nå. Har hele veien greid å være positiv, men samtidig har jeg mine mørke øyeblikk. Uansett, det er jo egentlig ingenting man kan gjøre... bare vente. LYKKE TIL!!
bolla12 Skrevet 21. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2010 Ja veit...er liksom ikke noe man kan se etter, for alle symptom kan være både positive og negative. Tvi tvi:)
Filip sin mamma <3 Skrevet 22. september 2010 #4 Skrevet 22. september 2010 kunne skrevet hovedinnlegget selv. satte også inn egg på torsdag,tiden har sneglet seg avgårde,og i dag har symptomene virkelig slått til.... kviser,vonde pupper,skikkelig mens smerter i korsryggen. var litt brunt på tuppen av crinone "staven" i dag,men mensen er det litt tidlig å få selv om jeg har korte sykluser. pleier å spotte litt før hver mens,så enten er det det, eller så er det en festeblødning. (det skal sier at jeg spottet,men at mensen ikke kom alikevel da jeg ble gravid med lillegutt) huff....haaaaaater disse tvetydige symptomene,og den laaange ventetiden! måtte det bare gååå braaa!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå