*Darkspotted* Skrevet 21. september 2010 #1 Skrevet 21. september 2010 Jeg finner ikke mobilen min hva sier du til en tur til byen på torsdag? Gå litt rundt i butikker og kanskje kafé?
E-sept10 Skrevet 21. september 2010 #2 Skrevet 21. september 2010 Heii! Sorry at jeg er treig, men her er jeg;D Hvor har du klart å rote den vekk da? Hehehe. Har ikke tid på dagtid på torsdag! Siden Mats begynner sent da, så skal vi få ordnet noe greier før han drar på jobb. Så jeg har kun tid etter kl 2 eller noe på torsdag! Men det blir vel kanskje sent for deg, når du skal hente i barnehagen?
*Darkspotted* Skrevet 22. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2010 Jeg skal være i barnehagen kvart på fire så blir ikke mye tid. Men på fredag skal jeg ikke hente ungene da det ikke er min helg, så da har jeg hele dagen=)
E-sept10 Skrevet 22. september 2010 #4 Skrevet 22. september 2010 På fredag har jeg hele dagen jeg og egentlig Så lenge ikke småen vil ut i helgen, men det merker kan jo. Hehehe.
*Darkspotted* Skrevet 22. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 22. september 2010 Ja vi merker det=) da holder jeg av fredag. Har funnet mobilen min nå=) Eir hadde så fint gjemt den i en lekekasse og smarte meg hadde den på lydløs XD
E-sept10 Skrevet 22. september 2010 #6 Skrevet 22. september 2010 Haha. Smart. Jepp, da holder jeg av fredag jeg og. Hehe, Du får sikkert en melding eller noe om jeg ikke kommer ;D Hehe. Kan sende deg en melding i morgene om når vi treffes?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå