Gå til innhold

Lykkelill84!!

★tøysekroppen&prinsene★

Anbefalte innlegg

Skrevet

jaja uansett godt det bare var forbigående sykdom i disse dager da:)

dette med modningsrier har jeg ikke begynt å få enda så tviler på at han kommer av seg selv han her....ihvertfall løpet av de ukene kk vil ha han ut..så blir vel igangsatt på ett eller annet tidspunkt vil jeg tro:( er rett og slett blitt litt deprimert og nervøs siste to døgnene jeg er så redd for at det skal skje noe riv ruskene gale med han nå som vi er like ved målstreken og endelig skal få det etterlengtede barnet vårt....uff slitsomme tanker,dårlig humør,redd og og litt panisk alt på en gang:( glad jeg får sett han igjen i morgen tiiiiidlig kl 0900...og slipper gå hele dagen å vente...

men det med at han er liten ER genetisk da;) mest sannsynlig gjorde kristoffer samme greien inni der men den gang ble jo jeg ikke fulgt opp så tett..men han kom jo av seg selv "førstkommende onsdag" og vannet gikk førstkommende mandag om du skjønner.....så han kom vel når han mente det var best og komme sge ut...liker å tro det ihvertfall....er så sjeleglad for at jeg får sjekket ham pånytt i morgen men det sa jeg visst..nervøs ja....

ja det er gøy med shopping og gaver da:) vaske og dulle med de små tingene....jeg er ferdig med alt det der jeg:D har fødebagen igjen som jeg har pakket opp og pakket ned hehehe:) tenker jeg skal få den ferdig i helgen....

snakk om bursdag...jeg har bursdag 16 oktober 30 årsdag faktisk:S hoho:) håper han her får sin egen bursdag!men du er heldig nå som bare kan rusle og vente bekymringsløs på at hun skal komme nå...må være en deilig følelse...håper jeg bare er overnervøs og at alt går som en drøm videre nå....liivredd for at at de skal ta han ut "for sent" ellr noe...totalt frynsete nerver nå:( men jeg kjenner mye liv så det er vel det eneste som holder meg tilsynelatende rolig....

tusen takk for kompl. av bildene *rødme* :) ja jeg føler magen blir mindre og mindre men det blir den jo ikke....men stagnert litt tror jeg nok pluss at den har seget ned....men er ikke så sikker på at han har snudd seg...det er jo en ganske stor bevegelse og vil tro eg hadde kjent en helomvendig på den lille plassen(?)

nå har jeg bare lyst å sove til det blir i morgen:S håpløs jeg nå.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å kjære deg, jeg har så vondt av deg stakkars. Det må være helt forferdelig å ikke vite. Bekymre seg i stedet for å kunne glede seg. Hvertfall med dette svangerskapet som sikkert er deres siste..

Jeg tror jammen meg at jeg hadde campet på kk og nektet å dra før de hadde fått ut babyen jeg.... Det er jo ikke bra for deg eller lillegutt at du stresser eller bekymrer deg. Det er sikkert lett for jm osv på haukeland å si at "så lenge du kjenner liv er alt bra". Men det er jo ikke bare-bare når du vet at ting i grunn ikke er som det skal. Vet du noe om hvorfor han omprioriterer blodtilstrømmingen ?

Hvordan gikk det på kontroll i dag?? Har han snudd seg? Festet seg? Lagt på seg? Er så spent på dine vegne. Sa de noe mer om igangsetting før termin?

Jeg våknet i natt og måtte på do (som vanlig) og der ser jeg masse blod i truseinnlegget. Gjett om jeg fikk hjertet i halsen da... Har hatt blødninger de siste ukene men ikke så mye. KK mente at det var modning av livmorhalsen som utløste dette.. GUD, hvor lenge skal jeg gå og modnes før det skjer noe skikkelige greier?!?

Kom til oss små babyer!

Skrevet

hei hei:)

er lettere til sinns nå...:) idag var alt HELT normalt med blodgj.strømmen...kunne være helt tilfeldig det sist sa legen...men jeg får ikke gå over termin uansett pga liten baby...(skjønner ikke det helt men de har vel en grunn)

han sitter enda og så lenge han var mellom 2-2,25 kg skulle det fødes vanlig ble det bestemt idag...legen mente kasnkje han ble litt over kant av 2,5 men ejg føler han er større...så de håpet at han ville ut i nærmeste framtid av seg selv så han fikk komme på naturlig måte....så har fått ny time fredag om en uke for å mæle str hans engang til og da blir det tatt en endelig avgjørelse for om det blir ks eller ikke fikk jeg inntrykk av..måle bekken og sånne ting...

fikk ellers god info ang setefødsel og føler meg rimelig trygg på at det skal gå greit så lenge han ikke bikker 2.5..men det er det jo ingen som vet sikkert før han er ute...det er den biten jeg er litt engstelig for...kommer stil stykket så er han for stor liksom..hjelp,,,,men han var allerede større i hode nå enn førstemann var ved fødsel...33 cm nå....førstemann var 31cm 37+2...så han er nok noe større enn han...og hadde lagt godt på seg siste uken sa legen men hun målte ikke vekten idag...så er spent å den om en uke hvis han ikke er kommet selv....han har ikke festet seg enda så tviler på at han har tenkt å komme før den tid....

uff hadde fått helt panikk jeg hadde det kommet masse blod!!ooææææ....hvordan kan de være sikker på at det bare er modning da? skal det være så masse blod da da? uff nei....få de ut og slippe disse bekymringene mere....får håpe han hørte hva doktoren sa inni der og kommer i nærmeste framtid av seg selv..xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Skrevet

Ååå så deilig å høre =)

Får håpe han kommer av seg selv snart da. Så sliper du igangsetting eller ks. De vil vel ha han ut pga baby så de vet at han får i seg nok næring(?)

Godt at de følger deg/dere ordentlig opp. Skulle gjerne invistert i et ul-apparat her hjemme ;) Hehe, litt hysteri akkurat det da...

Har lest av andre her inne som har hatt setefødsel at det ikke var så ille. Det er jo en liten trøst.. Han trenger jo ikke å ha festet seg som et tegn på fødsel.. Noen fester seg ikke før vannet plutselig går.

De mente det var modning for det var ikke vedvarende blødning. Den ga seg etter 1 timestid. Skikkelig ekkelt å blø, så ble litt panisk.

Skal du være med på kk å føde på søndag? 10.10.2010 =) Fin fin dato det ;) Får bare falske alarmer av denne lure-jenten så du skal bare se at jeg plutselig mot alle odds går over termin =( Da begynner jeg faktisk å griiiine!! Har av leger og jordmødre fått høre i 3 uker nå at det ikke er langt unna fødsel. Jeje, ser dette her. Fødsel my ass ;)

Skrevet

ja er nok det som er grunnen...de vet nopk hva de driver med...

jajaja damen;) da var du i fødsel!!!!hoho:D tviilere på at jeg treffer på deg der oppe:/ men vi kan jo treffe på hverandre en annen dag vi vel?;)

nå er ihvertfall lure-jenten din på vei ut!! masse lykke til kjære deg!!gleder megtil fødselshistorie...her går det i sex og turer så er helt utkjørt hehehe;) ser ut som jeg har fått gløden alle snakker om hahahahaha:D

klemmepå..

Skrevet

sambo syns forretsen det lukter baby av meg for tiden hehe...rar fyr:D

sitter å sniffer meg i nakkegropen når vi sitter i sofaen hihi..."aaaahhhhh du lukter baby du,og de lukter så godt" sier han...

Skrevet

Haha, så herlig han er =) Baby lukter deilig! Gleder meg til å få den lukten i hus, forhåpentligvis over helgen =) =)

Må ikke slite deg ut nå da før fødsel ;) Er vel ikke akkurat svangerskapsgløden du har da ;) Hehe, kjekt å kose seg litt ;)

Om vi ikke sees på KK i helgen så klart vi kan treffes en annen dag =) Kjempe koselig det!

Nå kjører vi avgårde til kk for å sjekke fosterlyden.

KLEMMER!! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...