Gå til innhold

Akupunktur mot kvalme?

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen som har prøvd akupunktur mot svangerskapskvalme?

Jeg er så kvalm og vil ikke sykemelde meg, så jeg prøvde akupunktur nå på mandag og hadde ingen effekt! Ble skuffet for jeg har så veldig troa, eller vil ihvertfall inderlig at det skal funke. Så jeg skal prøve igjen i morgen i håp om at det krever flere behandlinger før det løsner.

Noen som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142348432-akupunktur-mot-kvalme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at du hadde god effekt av det! Rart at det var så forskjellig effekt ift nåler. Hun jeg skal til i morgen poengterte at hun ikke kom til å sette mange nåler. Mente det ikke var nødvendig for å få de til "å løsne"... Hmmm. Får se hvordan det går... Første behandling ble det satt 9 nåler, tror jeg. Over magen, på leggene og på håndleddet.

Blir spennende, håper så veldig å slippe denne kvalmen!

Får håpe det hjelper deg! På meg var det som natt og dag:) I tillegg til der du fikk, fikk jeg i ørene, på føttene og øverst på brystet(på hver side av strupen på en måte). Hun satte også på noen nåler som hun teipet på(små nåler) som man går med til de faller av. Lykke til!

Hei.

Bare ett tips; har du forsøkt homeopati? Jeg var fryktelig plaget med kvalme, men det passet utrolig dårlig med fravær fra jobb. Fikk hjelp av homeopati medisin - etter to dager var jeg ett nytt menneske;)

Lykke til!

Annonse

Jøss, det var spennende! Kanskje jeg skal prøve det... Har ikke gjort det enda.

Første akupunkturbehandling gjorde alt verre den dagen, men litt bedre dagen etter. Neste behandling fungerte den dagen, men dårligere igjen dagen etter. Litt vanskelig å si om det hjelper. Føler meg fortsatt kvalm, men klarer å jobbe. Vet jo ikke hvor dårlig jeg hadde vært uten behandling...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...