Gå til innhold

Puh, fortsatt liv i begge spirene :)

Anbefalte innlegg

I dag var den store 8 ukers kontrollen av spirene våre. Alt ser strålende ut, de er like store begge to, har hver sin morkake og har vokst som forventet. Blir så lett bekymra for om alt går bra, selv om jeg jo har vært gravid før, og dermed har en skjønn gutt på 2 år. Men når man har slitt litt, og mistet noen blir man jo helt tussete... Da var det godt at gyn. sa at våre to spirer har kommet for å bli nå :)

Målene viste at jeg er 8+6 i dag, og da mente gyn. at faren for spontan abort er over for meg nå. Det var så godt å høre! Dermed kan vi så smått begynne å glede oss til tvillingene våre kommer...

Også kan vi bare glede oss til ny UL i uke 12, da får vi forhåpentlig bekreftet at begge er sunne og friske også.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142348416-puh-fortsatt-liv-i-begge-spirene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så godt å høre, Cocco*med 2 små spirer*

Det må være en utrolig følelse å gå med to små skatter under hjertet! Jeg syns jo det er vidunderlig med èn!!! Det er fantastisk å se at alt er bra inni der...er så glad jeg har fått oppleve det! Å nå er det tilåme tredje gang!!!

Kos deg med den nydelige følelsen - å ha en fin kveld :)

Takk alle sammen. Er så deilig å dele gode nyheter når man har vært bekymra :)

Føler virkelig at gyn. har tatt mine bekymringer på alvor, var jo fordi han ga meg time til veldig tidlig UL at vi fikk vite så tidlig at det er to. Og nå blir jeg jo fulgt tett opp fordi det er to.

Vi er så lykkelige over å kunne glede oss til å bli 3 barn foreldre, vi hadde virkelig ikke trodd at vi skulle bli velsignet med 3 barn. Så nå føles det som vår familie blir helt komplett, så snart tvillingene kommer.

Vi bærer alle på små skatter nå :)

Høres snart jenter...

Annonse

Hei*!

Kan jeg bare spørre om dere laget tvilinger på den "naturlige" måten, ikke med prøverør? Jeg har veldig lyst på tvillinger, men sannsynligheten for at jeg er gravid med det er vel relativt liten enda jeg er myyye mer sliten nå enn i forrige svangerskap, og magen er blitt større.. Ingen bukser passer nesten, og det er bare på magen jeg har lagt på meg i uke 10 :P

Selv om gutten vår på to ble til ved hjelp av ivf er tvillingen resultat av en spontan graviditet, altså klarte vi dette helt selv :) På alle årene vi har prøvd er dette 4 gang jeg er gravid, og andre gang vi har klart det selv. Så jeg har opplevd SA både etter spontan graviditet og etter ivf forsøk.

Er derfor jeg er litt tussete, og ekstra bekymra det meste av tiden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...