Gå til innhold

Bare jeg som har vanvittig vondt i ribbena..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er kun i uke 29:-) Er spesielt sårt på venstre side, noe som fører til at jeg får vondt i ryggen. (kun et spesielt punkt)

Bærer snuppa ganske høyt, så er vel derfor. Gleder meg til magen synker, hehe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du er ikke alene om dette gitt. Jeg trodde magen sank for en ukes tid sida (er nå uke 35), men der tok jeg feil - for nå er det værre. Helt jævlig ille faktisk, skikkelig VONDT. Magen er rett under haka mi kjennes det ut som! Så jeg gleder meg også voldsomt til magen synker, for det eneste som hjelper her er å ligge i senga...og det syns jeg er skikkelig kjipt siden jeg er i så strålende form ellers :)

Skrevet

Jeg er uke 29 selv og har slitet med vonde ribbein i noen uker nå, men er mest viss jeg har sittet krokette med ryggen.. Blir helt øm og sår, kjennes ut som å ta på blåmerker... :/

Skrevet

Neida, du er ikke alene. Bare stående og liggende det ikke er så aller verst. ;) Det ømmer i ribbeina hele veien rundt. Litt kjipt, som en annen skriver her, for er i veldig god form ellers. Har forresten hatt det sånn under alle 3 graviditetene...

Skrevet

Bærer også vesla veldig høyt, så får stadig juling i ribbeina. Nå i kveld har det flyttet seg litt ifra mest på høyresiden til å bli midt på. Hadde noen dager da det endte opp med muskelknuter mellom ribbeina (på ryggen altså). Brystbeinet og området ved solar plexus er ømt så det holder, samtidig som vesla sparker som en gal... Skal love at moren begynner å bli rimelig gal også, for det går utover pusten.. og "halsbrann"- en følelse av at det jeg spiser og drikker ikke vil ned fordi vesla presser det opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...