Gå til innhold

fødsel på overtid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her i sofaen å leser innlegg etter innlegg og e så dritt lei av å vente, Tålmodighet er en dyd....

Ja, ja,

Er det noen som har noe erfaringer med å starte fødselen igang på overtid på sykehuset?

Selv er jeg noe redd for å gå så lenge over tid pga, statestikk på dødfødsler, men samtidig er det mye bedre å at naturen drar det hele i gang av seg selv, selv om dette er på overtid har jeg hørt?

Hva syns dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er selv 6 dager på overtid, Er andregangs fødende. min første kom ei uke før tiden.

Ble svippet på torsdagen og hadde da 2-3 cm modning og da gikk slimproppen. Jordmora mente at jeg kom til å føde før mandag men nå er det tirsdag og ikke store forandringer.

Jeg har hadt masrier med 20 min i mellom i i flere timers puljer så stilner det og fortsetter. Blir liksom ikke tettere... Så irriterende!

Blir GAL av å vente... har nå gått opp og ned trapper i flereomganger og vasket og styra litt..kommer til å fortsette slik om det ikke skjer noe snart....

Er lei av å slappe av å ta det med ro.....mannens anbefaling altså!

Hadde det vært opp til meg hadde jeg gått ut å funnet nærmeste trampoline å laget glaneshow.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...