Gå til innhold

Flere som ennå ikke har fortalt familie og venner det ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er 18 uker. Har ikke sagt det til pappa eller jobben ennå. Men vil gjerne si det til pappa først så jobben. Men møter han ikke så ofte. Noen på jobben vet det, rart ingen spørr for magen er jo gigantisk stor. Hehe

Jeg klarte ikke å holde på det jeg! Fortalte til nærmeste familie da jeg var 5 uker (dagen jeg fant det ut selv), og til nærmeste venner da jeg var 9 uker ;) Men pga litt "sand i maskineriet" gjorde vi det ikke offisielt til alle før jeg var 16 uker.

Du føler selv når du synes det er greit å fortelle folk, men jeg kjente at det uansett var godt å ha støtte fra mine nærmeste når vi fikk problemer :)

Jeps. Jeg er 15+3 og har ikke fortalt en levende sjel noe enda - bortsett fra mannen og vår eldste sønn. Resten av verden er uvitende.

Utsetter det og utsetter det. Jeg venter nummer fem og gruer meg for alle negative reaksjoner jeg vet kommer, så her stikker vi hodet i sanden, ja.

Annonse

Hehe.. må si jeg kjenner meg igjen der, 08:35..

Vi venter også nummer 5, er 13 uker på vei, og fortsatt ikke fortalt andre enn mannen min det.. Vet egentlig ikke om det er negative reaksjoner som bekymrer meg mest, men jeg tenker at folk sikkert tenker sitt, i tillegg til at jeg er 31 år nå, og føler meg egentli gammel "og burde vært ferdig" iom vi allerede har 4 barn, om du skjønner..

Jeg vet min far vil bli utrolig glad når han får vite om nestemann, han har lenge "etterspurt" flere, men jeg vil jo gjerne informere i riktig rekkefølge også.. Først barna våre (så de evt kan fortelle det til besteforelder, hehe), men besteforeldre bør jo få vite det før alle andre.. Med barn på 4,5 og 6 år, bør de i såfall møte besteforeldre like etter de selv får vite det, tror ikke en slik hemmelighet holder lenge..

I tillegg er det litt spennende å ha denne hemmeligheten også, det synes i alle fall jeg.. på en måte har jeg lyst til å ha den for oss selv så lenge som mulig.. Hensynet til tilrettelegging på jobb veier i mitt tilfelle tungt for at vi bør fortelle det snart.. i mellomtiden skal jeg kose meg med vår lille hemmelighet:-)

Har sagt det nå da, men bare foreldre og søsken + sjefen som visste det før UL. Etter UL har vi sagt det etterhvert som det passet seg, så en del på jobben vet det nå, alle våre nærmeste venner, men heile bygda vet det ikke. 22 uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...