blåmeis:) Skrevet 21. september 2010 #1 Skrevet 21. september 2010 Hvor mange dager har det gått fra dere har vært på første ultralydkontroll og til uttaket? Er det mange av dere som har måttet ha to ultralydkontroller før uttak? Det er jo umulig å planlegge noe som helst, men prøver i det minste å danne meg et bilde av hva som venter :-)
bolla12 Skrevet 21. september 2010 #2 Skrevet 21. september 2010 På første forsøk hadde jeg to ul, men husker ikke akkurat hvor lang tid det gikk fra siste ul til uttak. Ved dette forsøket hadde jeg ul på fredag, eggl.sprøyte søndag og uttak tirsdag. Håper det var til litt hjelp:)
Solformørkelse Skrevet 21. september 2010 #3 Skrevet 21. september 2010 Jeg har hatt 2 UL begge ganger. Første gang hadde jeg UL torsdag og uttak tirsdag. Andre forsøk UL mandag og uttak fredag:) Lykke til.
blåmeis:) Skrevet 21. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. september 2010 Tusen takk for svar begge to. Er det noen som har hatt uttak tidligere enn 4 dager etter første ultralyd, eller skjer det aldri? Hvordan går det med deg, Solformørkelse? Mener å huske at du skal teste i disse dager??
Mirakel <3 Skrevet 21. september 2010 #5 Skrevet 21. september 2010 Hei Jeg har hatt 1 ul på langt regime begge gangene.Det gikk da 3 eller 4 dager til uttak.2 ul på kort regime,da gikk det det 4 dager ifra 1 ul.Det er alt ettersom hvordan du har responert på medisinene hvor lenge det tar Lykke til
MK73 Skrevet 21. september 2010 #6 Skrevet 21. september 2010 Så må du være klar over at det varierer når folk har første UL - så både det og status mhp eggutviklingen påvirker jo hvor mange dager man må gå på sprøyter etter første UL. Jeg har hatt en UL (etter sprøytestart) på over halvparten av forsøkene mine, på resten har jeg hatt to. Du kan rett og slett ikke planlegge noe særlig, bortsett fra å forholde deg til at de fleste går på sprøyter 8-12 dager. Du må bare vente til UL og se :-) Lykke til!
blåmeis:) Skrevet 22. september 2010 Forfatter #7 Skrevet 22. september 2010 Takk Selvsagt kan det jo variere når folk har første UL... Godt at noen tenker klart her MK73 ;-) Burde visst ha spurt litt annerledes.. Kanskje jeg kan skylde på sprayen? ;-) Da er det vel bare å smøre seg med tålmodighet..
MK73 Skrevet 22. september 2010 #8 Skrevet 22. september 2010 Det finnes ikke dumme spørsmål, vet du :-) Jeg har gjort dette så mange ganger at det skulle bare mangle at jeg hadde samlet litt kunnskap og erfaring. Frem til første UL kan du planlegge, deretter må du ta det litt som det kommer - men dette blir spennende, og det er til et veldig godt formål! Lykke, lykke til! Klem
blåmeis:) Skrevet 23. september 2010 Forfatter #9 Skrevet 23. september 2010 Tusen takk, MK73. Lykke til til deg også! Håper det går deres vei snart. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå