Gå til innhold

1 år og 13 tenner. Mye?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oj, jeg vet ikke hva som er vanlig jeg. Men jenta vår var høvelig tidlig ute med første tann. 5.5 mnd. Hun blir 1 år om 2 uker. Har 8 tenner som er helt ute, og nr. 9 er vel på tur ut. Virker som hun klør noe voldsomt i jekselområdet for tiden også.

Skrevet

Vet ikke hva som er vanlig jeg heller :) Men syns nå det er mye med 13 stk.

Gratulerer med spire da.. Har sett deg endel her inne ettersom vi har barn som er like gamle :)

Skrevet

Takk takk :)

Nei, jeg syns 13 hørtes mye ut. For de fleste jeg kjenner med barn på dattera mi sin alder begynte nesten nettopp å få tenner (nettopp og nettopp, men kanskje de siste par mnd kanskje). Synes jenta vår har mange tenner, så 13 hørtes mye ut i mine ører ja.

Jeg kjenner godt igjen nicket ditt også :)

Skrevet

Jeg vet heller ikke hva som er normalt, men tror det er ganske mye:) Datteren min ble 1 år forrige uke, og hun har 9 tenner... ihvertfall sist jeg sjekket. Og har flest tenner av barna på barselgruppen vår, så da ligger jo din lille foran alle disse barna*s*

Skrevet

Han er altså ledende innen tenner.. ;) Fikk sine første 2 når han var 4 mnd. Så har jo vært tidlig ute da :)

Skrevet

Når det gjelder tenner er vel alt normalt. Eldste vår hadde fått alle tennene før han ble 1 år, de kom som perler på en snor...hehe. Minsten på 11 mnd har fått 8 tenner nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...