fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 21. september 2010 #2 Skrevet 21. september 2010 oj, jeg vet ikke hva som er vanlig jeg. Men jenta vår var høvelig tidlig ute med første tann. 5.5 mnd. Hun blir 1 år om 2 uker. Har 8 tenner som er helt ute, og nr. 9 er vel på tur ut. Virker som hun klør noe voldsomt i jekselområdet for tiden også.
AussieAnette Skrevet 21. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2010 Vet ikke hva som er vanlig jeg heller Men syns nå det er mye med 13 stk. Gratulerer med spire da.. Har sett deg endel her inne ettersom vi har barn som er like gamle
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 21. september 2010 #4 Skrevet 21. september 2010 Takk takk Nei, jeg syns 13 hørtes mye ut. For de fleste jeg kjenner med barn på dattera mi sin alder begynte nesten nettopp å få tenner (nettopp og nettopp, men kanskje de siste par mnd kanskje). Synes jenta vår har mange tenner, så 13 hørtes mye ut i mine ører ja. Jeg kjenner godt igjen nicket ditt også
Gjest Kira06 Skrevet 21. september 2010 #5 Skrevet 21. september 2010 Jeg vet heller ikke hva som er normalt, men tror det er ganske mye:) Datteren min ble 1 år forrige uke, og hun har 9 tenner... ihvertfall sist jeg sjekket. Og har flest tenner av barna på barselgruppen vår, så da ligger jo din lille foran alle disse barna*s*
AussieAnette Skrevet 21. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 21. september 2010 Han er altså ledende innen tenner.. Fikk sine første 2 når han var 4 mnd. Så har jo vært tidlig ute da
November_rain Skrevet 22. september 2010 #7 Skrevet 22. september 2010 Når det gjelder tenner er vel alt normalt. Eldste vår hadde fått alle tennene før han ble 1 år, de kom som perler på en snor...hehe. Minsten på 11 mnd har fått 8 tenner nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå