*septemberbaby* Skrevet 21. september 2010 #1 Skrevet 21. september 2010 var til kontroll hos jordmor igår, 2 dager på overtid.. hun sjekket meg, umoden, en liten cm bare.... off.. nedtur!!!! hun målte blodtrykket og det var høyt, vært høyt de siste ukene... skal inn til henne igjen på fredag, å hun snakket da om at om det var like høyt så skulle hun snakke med gynekolog og evt, henvise meg til sjukehuset.... snakket om igangsetting da.... for hun sa bare a t" med dette blodtrykket lar de deg ikke gå 12 dager over"... så off håper, enten kommer han ut selv om noen dager, eller så blir det igangsetting til helgen:D:D Noen som har erfaringer??? Hører gjerne om andre igansatte fødsler!!!
September<3gutt Skrevet 21. september 2010 #2 Skrevet 21. september 2010 Henger meg på denne tråden. Er 8 dager på overtid idag, og var til sjekk. Helt umoden.. Så fikk time til å bli satt i gang på fredag. Men håper jo på at det kan skje før Men tanken på at i helga blir vi foreldre er jo god å ha med seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå