Gå til innhold

Blitt strippet i dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er to dager over termin, hadde 1,5 cm åpning. Jordmor sa fødsel kunne starte i løpet av et døgn eller to, -enten det eller så har ikke strippingen virket og det er bare å vente....

Noen som vil dele erfaring? Synes 1,5 cm høres mye ut... Sist jeg fødte hadde jeg rier i mange timer før jeg hadde 2 cm (og ble sendt hjem igjen!).

Spent nå!!!!!

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gått med 2 cm åpning i snart 2 uker og blitt strippet 3 ganger, men ingen ting har skjedd.....var hos jm i dag, og hun sa det kunne ta 2 uker før det skjedde noe...

Skrevet

Kan dere fortell hva stripping er for noe?hva gjøres ?

Skrevet

Når jeg ble strippet med nr to hadde jeg ca 2 cm åpning og etter hun gjorde det gikk jeg med murringer i en del timer og 7 timer etter gikk vannet og to timer etter der igjen var hun ute. Så alt kan skje=)

Skrevet

ja eg eg og lure på hva stripping er for noe, elle hva de gjør?

Skrevet

JM eller lege røsker/tøyer med fingrene i livmorhalsen for å prøve å framskynde modning.

Skrevet

DET høres ufyselig vondt ut...håper jeg slipper komme så langt at det skulle bli nødvendig men dette får en vel velge selv vil jeg tro...

Skrevet

man må jo ikke gjøre det. På meg gjorde det ganske vondt, men noen timer etterpå startet jo fødselen. Og gjør det igjen om jeg går over termin.

Men på andre gjør det ikke så vondt. Det går og an å prøve og blir det for ille bare sier man ifra at JM eller lege skal stoppe.

Skrevet

Jeg ble strippet med gutten min sist og det endte i slimpropp dagen etter og rier natta etter ..håper du kommer igang også:) funker for mange..i morgen skal jeg også bli strippet..håper det funker like bra denne gangen:)

lykke til

Skrevet

Skjønner...... Alt kan skje, ja!!!! - - -

Ikke noe fasitsvar på dette ;-)

Jordmor ba meg dra på føden med en gang fødsel starter, fordi det kan gå fort. (Rask 1. fødsel og...). Hun sa og at det ofte blir mer intenst etter stripping.

Blir en spennende natt, dette :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...