Gå til innhold

Slimproppen har gått i uke 28......

Anbefalte innlegg

Skrevet

og er tvillinggravid. Var inne til skjekk av livmormunnen, og den var bare 2,5 cm (skal visst holde seg på 4 cm så langt frem til termindato som mulig)

Jeg ble sendt hjem igjen med streng beskjed om å ta det med ro, og skal tilbake til skjekk igjen på fredag.

Noen fler med denne erfaringen? Og hvordan gikk det? Er veldig vanskelig å bare ligge på sofaen, spes hvis man ikke er trøtt og sliten og ser støv og skitt overalt.

Takker for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei =)

Slimproppen min gikk i uke 31 i forrige sv.skap og jeg fødte i uke 32. Jeg var ikke flink da til å slappe av og holde sofaen. Jeg hadde ingen tegn på åpning før 2 dager før jeg fødte.

Denne gangen gikk slimproppen i uke 23+5 og siden har jeg vært sykemldt. Nå er jeg i uke 35+1 med 3cm åpning og sammentrekninger og bøldninger. Har vært veldig flink å holde meg i ro og bare være rugemaskin =) Det har vært veldig lange dager, men vel verdt det så lenge jenten min holder seg inne i magen så lenge som mulig =)

Slimproppen kan dannes ny, men hold deg unna samleie og offentlige bad. Livmormunnen min var 2-2,5 cm i uke 24-28 på kontrollene..

Du skal vel på kontroll igjen snart(?)

Lykke til og slapp av med bøker, filmer, strikking, scrapbooking osv =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...