Gå til innhold

Jeg bare MÅ anbefale noe mot bekkenløsning!

Anbefalte innlegg

Bekkenløsning er utrolig smertefullt og slitsomt.. Jeg begynte å slite med dette allerede når jeg var i uke 20, etter mange timer hos fysio og kirpopraktor var det ingen forandring. Det var faktisk min mor som tipset meg om dette, vi var på ett kjøpesenter der de hadde sånn gratis prøve på naprapater.. Det funket! Jeg lå på benken i ca ti min, mens naprapaten trykket og diverse på noen punkter¨.. Etterpå kunne jeg løfte beina, gå i trapper uten problem og jeg kunne gjøre det jeg ellers gjorde, uten smerter :) Det koster litt, betalte 560kr for en behandling, men er såååå verdt det! Så prøv dette :)

Unner ikke min verste fiende bekkenløsning ;)

Fortsetter under...

Naprapaten min tar 400kr for behandling av gravide, fordi behandlingen er kort (ca 30min mot normalt opp mot 45min!).

Trening fungerte best sist svangerskap. Men etter fødsel fikset naprapaten det som trengtes :-) Har vært der et par ganger nå, var ille sist uke, men etter det har jeg ikke kjent det ennå. Men bekkenløsninga har ikke slått til for fult (enda?), selvom jeg er lenger på vei nå enn når jeg sleit som verst sist :-)

• 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg har prøvd osteopati, og det har hjulpet meg masse!!!! Det holdt med en behandling i svangerskapet, og så skal jeg en gang etter fødsel. Angrer at jeg ikke gikk der i forrige sv,skap.

ANBEFALES!!

• 4 uker senere...

Annonse

Akupunktur er også et alternativ.. Øreakupunktur.. Jordmødrene tar det.. Funker veldig bra på meg.. Nå har jeg ikke tatt det på en stund, og jeg har store problemer med å gå, så må komme i gang med det igjen... Verdt å prøve.. Ikke alle det funker på, men verdt et forsøk.. Man må gi det noen ganger.. 3 ganske tette behandlinger og ofte blir det litt værre før det blir mye bedre igjen... :) Litt billigere.. Jeg betaler 100,- hos jordmor for dette.. :)

• 7 måneder senere...

Osteopat!!!

var hos osteopat i uke 25 med, da jeg ikke lengre klarte gå mer en 10 min uten smerter, og hadde store problemer med å snu meg i senga. merkbart bedre etter 1 behandling. etter behandling nr 2 sa han det var så bra som han fikk det, og ga meg øvelser/tøyninger til å gjøre hjemme. med de øvelsene og tøyingene så holdt jeg meg deretter så bra som etter behandling nr 2 ut svangerskapet, og bekkenløsninga forsvant 2-3 uker etter fødselen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...