Gå til innhold

Positiv test.. tror jeg?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om det er panikken/GLEDE/sjokk som tar meg eller hva det er..Klarer ikke tro det!! Men testet svaaakt positivt på billigtest i dag tidlig..Trodde det var bare en skyggestrek, for jeg var ikke sikker på om jeg leste av innen tiden. Tok en ny test nå noen timer senere.. Fortsatt svaak.. Tok derfor den eneste Cb´n som jeg hadde (skulle spare den til i morgen), og da kom det opp et svakt kryss.. Det hadde vel ikke kommet opp uten at jeg er gravid??

Herregud, jeg må på apoteket!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Strek er strek! Jeg har i hvertfall vært gravid begge gangene jeg testet svaaaakt positiv på tester..

Gratulerer sååå mye!

*suger til meg alt babystøvet du har til overs...*

Skrevet

Da sitter jeg her.. Med en test som viser Gravid 1-2!!! Herregud!

Var så sikker på at det ikke gikk denne mnd, gikk dårlig med prøvinga, ingen symptomer (bortsett fra masse kviser, noe jeg har aldri får).. Så jeg tenkte at det ikke gikk.. Herregud!!!

Min kjære er borte, treffer han først til helgen, men jeg tror ikke jeg klarer å vente med å si det! :)

jeg er sååå glaaaaaaaad.. (og litt redd) :)

Skrevet

Gratulerer! Jeg fikk også en svaak positiv billigtest da jeg var gravid. Frustrerende! Men CB hadde klart svar! :-)

Skrevet

Hurraaaaaaaa! Da er du jo sikker! Og gleder meg til å høre hvordan mannen din reagerer på meldingen din!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...