Gå til innhold

dere som har / venter jenter

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tror dere noen av kjerrigtipsene for å lage jenter stemmer? Stemte det for dere (og i såfall hva)? Vi har to gutter fra før, og vi blir selvfølgelig veldig galde for en gutt til, men det hadde også vært morsomt med en jente.

De typiske tipsene som ser ut til å gå igjen er at en skal ha sex noen dager før eggløsning, og at kvinnen ikke bør ha/ikke så mange orgasmer..(men det høres jo så kjedelig og uromantisk ut).. :-)

Fortsetter under...

Jeg ha 2 gutter selv og venter jente denne gangen, jeg hadde en "sjapp en" på badet med gubben 3 dager etter mensen ( jeg skulle ut å feire bursdagen så det ble litt stress) Dvs, ta en sjapp en rett etter mensen, gjerne med litt kaffe og Baylis og dårlig tid hehe..

He he.. Oppskriften over har jeg sans for

Vi fikk det ellers faktisk til.

Satset på at han ikke fikk utløsning hver dag (maks annenhver ref jentesædceller lever lengre), komme litt langt ute (jentene holder ut litt lengre) og jeg prøvde å holde skjeden sur (drakk mye appelsinjus og tranebær) Vi prøvde også å ha sex før eggløsning, men der skal jeg ikke love at vi traff. Orgasme har vi følt det ble for dramatisk å prøve å unngå. Uansett, venter det som ser ut til å være toeggede jentetvillinger.

Har to gutter fra før og de har begge blitt til i perioder med sex hver dag, dypt inne og omtrent på eggløsning. Hadde egentlig tenkt å lage jente sist og derfor avtalt at han ikke skulle komme i det hele tatt, men fort gjort... Derfor vi følte det var verdt et forsøk nå, og ser jo veldig lovende ut da. Hører med at vi blir raskt gravide, vet ikke om jeg hadde orket å holde på med sånne ting over lang tid

Lurer på dette jeg/vi Også! ;-)

Hadde vel sex hver dag fra 7, 6, 5 ,4 ,3 og 2 dager FØR EL denne gangern så spent når vi skal på UL i uke 18! ;-))

( EL testen var positiv dagen etter siste gang med sex )

Så da burde det være et flertall av jentesædceller ved EL!

Spennende å prøve iallefall! :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...