Gå til innhold

TA-DAH !! Endelig 3.trimester på meg også :))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg "lov" til å være her inne jeg også.... hehehe..

Det har vært et laaaangt svangerskap pga div. trøbbel, men i tilbakeblikk har det jo gått rimelig fort allikevel.

Nå er formen bedre, og regner med at siste trimester raser avgårde. Høsten har kommet, oktober neste uke allerede, kortere dager og snart jul...

Tror dette blir bra jeg ;)

Lykke til i innspurten, damer !! :)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joiner :)

He, he! Herlig og lese innlegget ditt "oktober allerede neste uke" Tenkte akkurat det samme igår :) Nåe oktober er her virker det ikke så lenge til desember :)

Drømte det var luciadagen i natt. Var så glad for at det endelig var desember, for da kommer jo gutten vår snart :)

Lykke til til deg også

Skrevet

Så trivelig å se flere desember mammaer her :)

Nå nærmer det seg med storm skritt :) Før vi veit ordet av det sitter vi med babyen vår i armene, og synes svnagerskapet gikk kjempe fort :)

Jeg er 29 uker i dag, og merker at magen vokser fort nå :) det er morro! Var på 3d ul og fikk vite at lillegutt er ca 1290 gram :)

Skrevet

Vi venter en liten jente :))

Jeg har forøvrig 3 barn fra før; jente på 16 år, jente på 12 1/2 år og en gutt på snart 8 år. Så vi får en skikkelig attpåklatt, og har huset fullt av barnevakter... ;))

Har dere barn fra før ??

Skrevet

Velkommen velkommen!

Det er riktig så deilig å ha kommet så langt!

Skrevet

Jeg slenger meg også med her :)

Endelig 3. tri, deilig at vi har kommet så langt. Føler at det begynner å nærme seg nå. Dette svangeskapet har forøvrig gått mye fortere enn forrige, men det kan vel ikke gå for nok :)

Skrevet

Hehe, velkommen inn hit til oss, lykke til videre på reisen.

Skrevet

Velkommen jenter:)))) Endelig er dere i siste trimister dere også. Nå er det ikke lenge igjen. Kos dere masse nå denne siste tiden.

Skrevet

Vi har ingen barn fra før. Er kjempespente på hvordan dette blir begge to :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...