Gå til innhold

no tror jeg at min gynokolog blir lang i masken :-))

anja,R

Anbefalte innlegg

jeg fikk beskjed tidligere i år at jeg bare kunne glemme å bli gravid i gjen, hadde fått påvist tidligovergang, fsh nivået mitt var på 18, bestemte meg for å finne ut om det vare noe jeg kunne gjøre, for å på en måte å forhindre at det fortsatte, fant noe som het barbasco plus det stimulerer kroppen til å produsere DHEA hormonet.

i dag fikk jeg en svak posetiv test, så no er det bare å vente i spenning på om dette holder seg på plass. :-)))

Fortsetter under...

Hei. jeg tok også Barbasco Plus før jeg ble gravid sist og tror nok det hadde en avgjørende effekt. Denne gangen slapp jeg det men det er bare 19 mnd siden fødsel og jeg er nå 29 uker på vei så hormonene hang jo igjen i kroppen og hjalp nok til denne gangen også.

Fint å høre at det er flere som har fått hjelp av Barbasco, da får jeg " bevist " for meg selv at det ikke bare er innbilning at det hjalp.

Jeg hadde før kuren el ca hver 5 mnd og etter kuren kom egga som perler på ei snor...Min gyn. har begynnt å anbefale Barbasco til flere i tillegg til vanlig behandling.

Lykke til med graviditeten og det som følger etterpå. :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...