Gå til innhold

Termin i april 2011.. Bergen, flere???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jente på 25 som venter nr 2 i april 2011.. Ønsker gjerne å komme i kontakt med flere gravide i Bergen som også venter barn i samme tidsrom.

Mvh Agnete

Fortsetter under...

Skrevet

Hei,

jeg er en jente på 24 som også venter nr 2 rundt mars/april 2011 (jeg har ikke fått satt sikker termin enda...).

Hvor i Bergen bor du? :-)

Skrevet

Jente på 27 her som venter den skumle nummer 1 i starten av april:) Tilflyttet da, men det er sikkert ikke så nøye...:)

Skrevet

hei!

Jeg har ikke sikker termin enda heller.. skal til lege 6 oktober, men utfra mine beregninger og sist mens, så kom terminen min på 22 april :)

Jeg bor i Eidsvåg i Åsane.. du da?

Skrevet

hei! og gratulerer med nr 1! spennende tider imøte :)

hvor i bergen bor du?

Skrevet

Hei!

Jeg er 24 og bor i Bergen. Kommer ikke opprinnelig herfra, men har bodd her i tre år. Jeg venter nr 1 i begynnelsen av april 2011: )

Annonse

Skrevet

Heisann!

gratulerer med nr 1 :)

Ser ut som om det er en del april babyer i Bergen.. vi burde få til BIM-treff etterhvert.. Alltid hyggelig å møte andre i samme situasjon :)

Gjest Seigedamen m/ spire
Skrevet

Hei! Jeg bor i Bergen jeg også! (rett utenfor egentlig) men jeg har termin i begynnelsen av mai tror jeg. Har ikke fått helt datoen ennå. Er det plass til meg også på BIM-treff eller? :)

Skrevet

ja, klart d er plass :) vi får se hvor mange vi blir før vi setter opp noe treff...

Skrevet

Her er det rekkehus i Fyllingsdalen som gjelder...:)

Skrevet

Takk for det! Spennende dette her: )

Hvor gammel er ditt første barn?

Ja det hadde vært hyggelig å treffe andre i samme situasjon, det er ingen jeg kjenner her i byen som venter barn for tiden.

Skrevet

Jeg er også innflytter i Bergen, venter barn nr 1 i begynnelsen av april og bor i rekkehus i Fyllingsdalen; )

Skrevet

Han er 3,5 år.. fyller 4 den 23 februar :) så han er blitt en stor gutt...

Ja, det er alltid kjekt å ha noen en kan dele erfaringer med :)

Annonse

Skrevet

Jeg bor i Bergen sentrum! jeg er også innflytter, men det gjør vel som tidligere sagt sikkert ingenting :-p

Et bim-treff hadde vært veldig koselig!

Skrevet

om du er fra bergen eller har flyttet hit så spiller dette overhodet ingen rolle :) er du gravid og har termin i april/mai så er du velkommen :)

Skrevet

Jeg er 34 år og venter nr 2. Foreløpig termin 27. april.

Bor i Arna og er hjemmeværende med sønnen min på 20 mnd.

Skrevet

Hei!

Jeg er sikkert den yngste til nå, er 22 år og bor i Bergen. Har termin i slutten av april. Dette blir mitt første, så det hadde vært kjekt å treffe andre gravide:)

Skrevet

Heisann, så denne tråden da jeg skulle informere om nytt bim-treff og ville bare si at jeg også er med i dette prosjektet :) Vil anbefale alle andre som enda ikke er kommet over 12 uker til å melde seg på da det er helt fantastisk! Har nå vært der oppe fire ganger og skal på min femte neste uke. Jordmødrene er virkelig koselige!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...