Gå til innhold

var på ul i dag...alt så normalt ut,MEN...

Anbefalte innlegg

virket ikke som han kunne se noe foster enda. siste mens første dag var 10.aug,så etter legens beregning skal jeg være rundt 6 uker i dag. skal tilbake på ul om 1 uke for å se.. men syns dette var så rart,hadde regnet med å kanskje få sett hjertet i dag. men alt så fint ut sa han.viste oss en stor svart runding og en hvit en inni.

noen som har opplevd sånn ? ikke vits å tenke positivt lenger ??

Fortsetter under...

Hei, jeg opplevde det samme. Da lå fosteret i kanten av fostersekken og syntes derfor ikke på UL. Jeg var da 6 + 3. Var helt fra meg da jeg har mistet 5 ganger tidligere. Fikk ny time når jeg var 6+6 uker på vei. Da så vi foster og hjerte:)

Fosteret er så lite enda at det kan være vanskelig å se og finne herteaktivitet.

Jeg synes du skal tenke positivt! lykke til!

Heisann :-)

Håper jeg kan bidra til at ikke du ser så mørkt på det.

Jeg var på UL da jeg var 6+4, da så jeg også bare en svart runding med en liten strek\prikk inni. Hun som jeg var hos på Volvat jobber også på Haukeland med prøverør, så jeg antar at hun kan sakene sine...

Men hun gå oss verken lengde på spiren eller på livmoren, men sa at alt så bra ut så langt og hun mente kanskje hun så hjerte, men hørte ingenting. Det var visst normalt så tidlig. Og så lenge jeg ikke blør og har litt symptomer, skulle jeg ikke bekymre meg.

Gjør jo det likevel, siden vi har prøvd i maaange år og har mistet før. Jeg har også følelsen av at alle her inne som har vært på UL i\rundt uke 7 har fått nøyaktig mål og sett hjerte. Og da blir en jo litt bekymret når man ikke opplever det selv.

Men har snakket med flere venninner som har vært til UL i\rundt uke 7 og ikke sett\hørt hjerte, men alt har vært ok på senere sjekk.

Jeg skal tilbake på UL om en uke (er da 9+1), så jeg velger å ta ekstra sjekk siden det ikke er noe selvfølge for oss å få barn.

Så det er bare å prøve å tenke positivt, selv om det ikke er enkelt.

Som samboeren min sa til meg, legen sier jo ikke at alt er bra så langt, dersom det ikke er det. Så da bør vi jo fokuserer på det. Og det har han jo helt rett i :-)

hei prøver3

Hadde faktisk akkurat samme opplevelsen i dag, med samme dato på første dag i siste mens. Det eneste legen kunne si var at jeg var gravid på rett plass, altså ikke utenfor livmoren. Han kunne se plommesekken, men ikke noe bankende hjerte. Fikk ny time torsdag i neste uke, men synes det er uendelig lenge til....:(

Han sa likevel at jeg hadde 85 % sjanse for at dette gikk bra når det var konstantert en graviditet på rett plass.

Men ut i fra mine beregninger hadde jeg ventet å se et bankende hjerte i dag.

Tror vi kan begynne å tenke litt mer positivt, selv om jeg merker at det er litt vanskelig selv.

Lykke til.

Helt normalt. Ofte er man noen dager eller en ukes tid kortere på vei enn hva menstermin tilsier - og bare 2 dager har mye å si på utviklingen helt i begynnelsen.

Har opplevd dette selv med andremann.

Tusen takk for alle svar her da :):) dette hjalp virkelig.

får prøve å tenke positivt da,siden det egentlig er vanlig at sånt kan skje så tidlig.

ønsker deg også lykke til videre,lille knerten -og håper du også får sett mer i neste uke :):)

Annonse

Takk, vi får holde hverandre oppdaterte:)

Noe må nå være i produsjon inni der i allefall. Jeg er så ufattelig trøtt for tiden. Klokken er 2115 og jeg er helt klar for sengen!

Er også i "sjaber" form, men ikke direkte kvalm heller, bare veldig slapp. I tillegg til at jeg har utrolig vondt i ryggen hele tiden.

Hvordan er din form?

Slenger meg på denne her jeg også. Var på ultralyd i dag, er etter egne beregninger 6 uker imorgen, gyn kunne se plommesekk og eggesekk i livmor og det var det hun så etter. Skal også på ny UL neste torsdag, virker som en evighet, men får holde ut, skal da være bikket 7 uker og da bør noe sees.

Lykke til alle sammen, krysser fingre for oss alle! :o)

jeg er også utrolig trøtt for tiden.sovner gjerne på sofaen i 8-9 tiden jeg. har vært kvalm en stund,og kastet opp noen ganger. ikke hver dag,men enkelte dager 2 ganger. føler meg ganske slapp i kroppen.

klarer nesten ikke vente på neste ul jeg,men det skal bli spennende å se :) fikk håp når det er så mange som har opplevd dette =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...