PrinsesseHengepupp Skrevet 21. september 2010 #1 Skrevet 21. september 2010 La det ut på anonym først, men kom på at jeg finner jo ekspertisen her inne så legger det ut her og =) Vi hadde sex fredag kveld og mandag kvelg (vært borte i helga). i går kveld var EL-testen litt sterkere enn den vanlige skygge-streken (bruker strimler fra billigetester). Nå er EL-testen sterkt, streken er sterkere enn kontrollstreken. Dvs at jeg har EL i dag, eller? Og da fortsetter vi å har sex i kveld og i morgen. Men var vår beste sjangs for å bli gravid i helga da? Vil det si at vi har "bommet" litt denne mnd? Hører jo stadig at beste sjangs er tre dager før EL, og det var jo på lørdag.
Underveis --> Skrevet 21. september 2010 #2 Skrevet 21. september 2010 Neimen om jeg vet. Lurer litt på det samme selv, så derfor skriver jeg ;-) Bruker fertilitetsmonitor (ikke for at det er noen åpenbar grunn til det. Bare kontrollfriken i meg 8-). Har antakelig el i morgen, da jeg har forhøyede verdier i dag, og i går. Hadde sex i går, så det er jo alltids en sjans, men jeg var da overbevist om at det var størst sjans på selve el-dagen? Evt dagen før og etter? Hm...
Litenspire *150711*høygravid Skrevet 21. september 2010 #3 Skrevet 21. september 2010 Man har størst sjangs for å bli gravid før EL, men fredag og mandag er helt fint, ikke optimalt kanskje men en god sjangs. Det anbefales å ha sex også dagen etter EL selv om sjangsene ansees for mindre, man vet jo ikke aksakt når egget slippes.
PrinsesseHengepupp Skrevet 21. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. september 2010 Ja vi kjører på, blir nok "tidlig kveld" så snart resten av huset sover søtt ;-) SÅ får vi se om vi rekker det. Setter jo litt lit til at "man blir så lett gravid rett etter abort", så vi får se =)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 21. september 2010 #5 Skrevet 21. september 2010 Test igjen i morgen du. Når el-testen blir negativ igjen, er eggløsning overstått...ikke før Hopp i bingen så godt som kan! Hehe.
PrinsesseHengepupp Skrevet 22. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 22. september 2010 Hmm...fortsatt knall-positiv EL-test. Så da er vi vel fortsatt trygt innenfor. Har kosa oss en del i går og forleden dag så vi krysser. Og jeg skal selvsagt la meg forføre i kveld igjen :-p Litt pes å finne lysta når man "må" merker jeg. Når jeg var gravid var vi som kaniner av oss selv, tror det var fordi vi egentlig ikke trengte ;-)
Lillemy36 Skrevet 22. september 2010 #7 Skrevet 22. september 2010 Når EL testen blir positiv er det jo gjerne 12-48 t til eggløsning, og så har man gjerne positiv EL test i 2 dager:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå