Voyeur Skrevet 21. september 2010 #1 Skrevet 21. september 2010 Når dusjkabinettet knaker og truer med å falle sammen bare fordi du barberer leggene. Og du ender opp mere svett enn ren etter at du har dusjet! Skal spørre mannen pent om ikke jeg kan få sløse bort litt penger på voksing, men spørs om han ikke blir å si at da må jeg vrake modningsakupunktur.... Vanskelige valg man må mens man er gravid!
mammasgull Skrevet 21. september 2010 #2 Skrevet 21. september 2010 hehe, har også følt meg mer svett enn ren etter barbering... Jeg vet jeg er gravid nå, da jeg må bruke skohorn..., og jeg som alltid har "mobbet" mannen min for at han bruker det.......
NiT&miniputt Skrevet 21. september 2010 #3 Skrevet 21. september 2010 Når skobutikken ikke lengre har stor nok størrelse på dameskoene og du vurderer sandaler når det regner katter og hunder.
Puppemamma Skrevet 21. september 2010 #4 Skrevet 21. september 2010 Du vet du er gravid når du sipper av alt som er ment å være såvidt rørende eller medmenneskelig på tv
storesøster&lillebror Skrevet 21. september 2010 #5 Skrevet 21. september 2010 .. Når kjæresten slenger bena på bordet på kvelden og påstår han har ødem!! Hehe..
Jenteflokken Skrevet 21. september 2010 #6 Skrevet 21. september 2010 Når man må ringe mannen sin halveis hjem fra butikken og be han om å hente deg for du har handlet litt mye og orker rett og slett ikke å bære det helt hjem..
*Nøtta* Skrevet 21. september 2010 #7 Skrevet 21. september 2010 Når du leser sånne tråder og nikker gjenkjennende med hodet til HVERT innnlegg.
MammaTilToTette + spire Skrevet 21. september 2010 #8 Skrevet 21. september 2010 når du ikke lenger kan bruke annet enn crocks på bena for alt av sko er for små. Eller at man blir så sliten i rygg og ben av å stå slik at gubben får stå igjen i kassakø på butikken mens jeg setter meg i bilen og venter...
Sunshine med småtroll:) Skrevet 21. september 2010 #9 Skrevet 21. september 2010 når det å snu seg i senga er en ren sportøvelse..
barn-er-lykke Skrevet 21. september 2010 #10 Skrevet 21. september 2010 Når du glider magen fast i one-piecen når du skal lukke den. Auuuuuu!
Oppnedx2 Skrevet 21. september 2010 #11 Skrevet 21. september 2010 når en sex akt består hovedsakelig for å få i gang modning, varer i toppen 2 min og består av 1-2 stillinger, hver gang:p
*Lissi* Skrevet 21. september 2010 #12 Skrevet 21. september 2010 Når du trygler mannen om å knyte skoene dine.....:-)
ღღTrininho _gravid nr 3 ღღ Skrevet 21. september 2010 #13 Skrevet 21. september 2010 *når du trenger hjelp til å få av klærne om kvelden *når du trenger hjelp til å få på klærne om morgenen *når du trenger hjelp til å snu deg x antall ganger i senga i løpet av natta *når du holder på å kveles av halsbrann hver natt *når bekkenløsninga gjør at du plutselig låses fullstendig fra hoftene og ned,og ikke kommer deg fra stedet *når du griner av reklamer på tv som har med babyer å gjøre *når du står opp midt på natta for å lage formkakerøre,for bare å spise med slikkepott,ikke sette inn i ovnen....eller er det bare meg? *på slutten er det kun utflod/slimpropp/hemoroider/avføringsmiddel/kjerringråd og kynnere som går igjen i vokabularet ditt * du trygler mannen din om å ha sex med deg,selv om ingen av dere har lyst, for det KAN jo skje noe *du er drittlei alle de 100 daglige meldingene som tikker inn siste 14dagene : "har det skjedd noe?" * for ikke å snakke om utsagn som: "Oii,så STOOOR du har blitt!" *når du bøyer deg ned for å plukke opp noe,blir der nede noen sekund ekstra, i tilfelle det er mere å plukke opp så du slipper å bøye deg igjen *når andre gravide nikker gjenkjennende mot deg på gata og smiler, som om dere har en hemmelig pakt,en indre sirkel *når du er så sinnsykt lei på slutten (slik som jeg er nå), at ALLE smerter ønskes hjertlig velkommen. KJØR PÅ;I'M READY
catyn Skrevet 21. september 2010 #14 Skrevet 21. september 2010 du vet du er gravid når du ser på andre høygravide med stor medfølelse. eller når du får merker av de eneste skoene du får på deg nemlig crocks !
Humle Skrevet 21. september 2010 #15 Skrevet 21. september 2010 Du vet du er gavid når du tar av deg sokkene for å bruke tærne til å plukke opp ting fra gulvet. ...når du mister annenhver ting du holder i.
cecilie25 Skrevet 21. september 2010 #16 Skrevet 21. september 2010 Når du sitter på do i en halvtime, og bare klarer å få ut 2 små lorter:)
Sesilia Skrevet 21. september 2010 #17 Skrevet 21. september 2010 Når man snakker med nesten fremmede om bæsjing, haha OG når man bare lengter etter smerter så intense og vonde at man tror man skal dø - det er definitivt ikke normalt
Lykke_2010 Skrevet 21. september 2010 #18 Skrevet 21. september 2010 intervalltrening har fått en helt ny mening: støvsuge.....pause....ta ut av oppvaskmaskin...pause.....gå ut med søppelet...pause...you get the picture:-)
Lykke_2010 Skrevet 21. september 2010 #19 Skrevet 21. september 2010 intervalltrening har fått en helt ny mening: støvsuge.....pause....ta ut av oppvaskmaskin...pause.....gå ut med søppelet...pause...you get the picture:-)
Miaxz Skrevet 21. september 2010 #20 Skrevet 21. september 2010 Du vet du er høygravid når du er stuptrøtt og det eneste fornuftige er å hvile, men du får det ikke til, fordi du er så oppspilt av at fødsel KAN jo skje hvert sekund! Og når du ler godt av denne tråden!
Ella S Skrevet 21. september 2010 #21 Skrevet 21. september 2010 ...når du bruker halve dagen på å lade opp til å gjøre noe, bare for å bruke resten på å overtale gubben til å gjøre det i stedet ;-)
Christine209 Skrevet 21. september 2010 #22 Skrevet 21. september 2010 ...når du kun har motivasjon til å gjøre "gravidting". Vanskelig å konsetrere seg om skolearbeid og andre ting for tiden:p
mamma til 2 vakre stjerner Skrevet 21. september 2010 #23 Skrevet 21. september 2010 .....når du leser alle disse innleggene og tenker "herregud dette er jo meg" mens du ler så tårene triller og suger iherdig på dattera di sine lovehearts for å dempe halsbrannen grunnet latterkrampen....
Gjest Skrevet 21. september 2010 #24 Skrevet 21. september 2010 Når du våkner våt på armene og madrassen pga råmelk, og har to tskjorter liggende ved puta så du kan dekke til de våte områdene og sove videre uten å trenge å bevege seg ut av senga!! Du noterer ned hver gang du er på dodo (3 ganger på søndag, 4 på mandag, hittil 2 i dag osv) Du tar deg selv i å presse litt nå og da bare i et utrolig dumt håp om at det vil sette igang ting Dagens dilemma er: Når fødselen starter, skal jeg sminke meg, eller dra på føden UTEN sminke? Og dermed går uten sminke hver dag så du skal slippe å fjerne den for å ta på ny da ting er igang Du blir like skuffa hver morgen da du våkner uten masse vann pøsende ut mellom bena Du tør knapt ringe folk, for de legger absolutt ikke skjul på hvor skuffa de blir da du nok en gang svarer at "nei, fødselen er ikke igang"
Dolcemami*stolt mamma* Skrevet 21. september 2010 #25 Skrevet 21. september 2010 ... du setter deg i bilen og oppdager at du har glemt og skifte fra tøfler til sko. Og i tillegg vurderer og dra med tøflene på fordi det er et slit og reise seg opp igjen og gå og skifte pga. bekkenløsning og stor mage...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå