Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 21. september 2010 #1 Skrevet 21. september 2010 Hva gjør man!!! Er helt knust!!! Er akkurat 10 fullgåtte uker i dag, hørte hjertelyden til den lille klart og tydelig i går kveld før jeg la meg...og i dag kommer det brun utflod! Å, skal det virkelig gå galt nå??? Er på jobb, men skal prøve å få en UL i mårra...Jeg vet ikke hva jeg gjør, hvis ikke det skal gå denne gangen heller, altså!!! Har ingen smerter eller noe som helst...bare de vanlige murringene som jeg har hatt hele veien... Sukk...
KKV80 Skrevet 21. september 2010 #2 Skrevet 21. september 2010 Hadde det samme i uke 9, 12 og 14.. Er nå 24 uker på vei I mitt tilfelle sluttet det når vi roa oss litt ned i senga I visse stillinger blir slimhinnene veldig utsatt. Kan det være det i ditt tilfelle? Hadde og litt brun utflod for ett par uker siden, fikk da påvist urinveisinfeksjon...
Gjest Skrevet 21. september 2010 #3 Skrevet 21. september 2010 Jeg sendte en mail til min jordmor igår, fordi jeg har opplevd det samme for en uke siden. Hun mente dette var vanlig pga skjøre blodkar i livmorhalsen når man er gravid, og at det er veldig vanlig i sammenheng med samleie. Lykke til, alt går nok bra skal du se Jeg hadde det også i mitt forrige sv.skap og alt gikk bra, men skjønner du er engstelig om du har mistet før.
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 21. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. september 2010 Men det er ikke pga sex heller - mannen er bortreist Ser ut som at det blir mindre og lysere nå, og jeg hørte jo hjertelyd i går!!! Det må jo telle positivt vel??? Kan ikke få kommet meg fort nok hjem å få lyttet med Angelsoundèn igjen altså!!! Sukk...det skal ikke være lett. Har mistet tre ganger før Vil så inderlig ha denne lille spira vår ♥
Gjest Skrevet 21. september 2010 #5 Skrevet 21. september 2010 Husk alt du har sagt til meg, Elias&Emma`sMams♥9+6ukerPåVei♥. Du har sagt at jeg skal være positiv til det motsatte er bevist! Jeg vet hvordan det er å miste, men allikevel synes jeg du skal holde motet oppe! Jeg hadde en liten blødning i uke 8, og er i uke 9 nå. Denne blødningen var helt frisk og rød, og kom etter en litt for "røff runde". Etter dette har vi tatt det litt mer med ro, mest etter samboerens ønske. Vi ble litt redde, men dro ikke på UL for å sjekke, da blødningen ga seg relativt raskt. Så lenge du ikke fossblør eller har store smerter, så tror jeg dette går veldig bra! vertfall siden du hørte hjertet slå igår kveld ) Tvitvi, snakk med legen din, og bestill en ekstra UL for sikkerhets skyld! Og kanskje du skal dra hjem fra jobb? Ta det litt med ro idag. Lykke til! Klem
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 21. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 21. september 2010 Tusen takk, Prinsesse08,+èn håpefull. Det er sant som du sier - men det er vanskeligere når det gjelder seg selv... Men jeg skal prøve...er spent på om jeg hører hjertelyden når jeg kommer hjem...håper det - da tar jeg det litt mer med ro jaffal. Stresser ikke på jobb,så tror det går fint. Tusen takk-igjen
Je-St-Ar Skrevet 21. september 2010 #7 Skrevet 21. september 2010 Skjønner du blir redd, men prøv og pust, og tenk på at du hørte hjertelyden i går Gi oss beskjed når du har kommet hjem og fått sjekket ut da. Lykke til! Klem fra
Isola&Lille+julegave Skrevet 21. september 2010 #8 Skrevet 21. september 2010 Bare ta det heeeeeelt med ro. Hadde brun utflod jeg også når jeg var ca så langt som deg. Varte noen dager, kanskje en uke, men det skjedde ikke noe mer enn det. (Var ikke i forbindelse med sex) Nå er jeg 29 uker på vei, og har ei frisk og fin snuppe i magen <3
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 21. september 2010 Forfatter #9 Skrevet 21. september 2010 Dere er fantastiske alle sammen
Carina har to små gull Skrevet 21. september 2010 #10 Skrevet 21. september 2010 Du kan nok slappe helt av. Og når du hørte hjertelyden igår er nok alt i sjønneste orden med den lille spira
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå