Gå til innhold

Endelig vår tur - to streker i dag!

Anbefalte innlegg

Endelig!

Tredje ferskforsøket, fjerde innsett. Er på RD12 i dag, og klarte ikke å vente lenger. Etter ca 30 sek kom det opp en strek (på QR) som bare ble sterkere og sterkere lenge før de 5 min var gått. Krysser fingrene for at den fortsatt er positiv i morgen og på torsdag, og at jeg ikke har testet for tidlig. Har testet på dag 11 de andre gangene uten at det har gitt noe resultat.

Dette gjorde jeg annerledes denne gangen:

- Begynte med øreakkupunktur i juni. Hadde to ganger før ferien og to ganger etter. Han sa fra første dag at livmora mi ikke var klar. Etter siste behandling var den det. (Legen på sykehuset kommenterte slimet ved uttaket).

- Vært sykemeldt mye av rugetida (på grunn av smerter)

- Benyttet sykemeldingen til å gå meg en tur hver morgen etter at Crinonen var satt. Har også gått på kvelden. Går ikke så langt, men er i bevegelse en 20 min tid.

Lykke til alle andre! Nå håper jeg mine spirer klorer seg fast.

Fortsetter under...

Takk for gratulasjoner!

Har følt at det har vært annerledes ja. Har siden innsett hatt litt rare smerter nederst i magen. Fikk vondt hver gang jeg satt, og ble derfor sykemeldt ut forrige uke. Kjenner fortsatt litt til dem, men klarer å gjennomføre en arbeidsdag nå.

Smertene har vært stikkinger og murringer, men ikke som mensmurring som så mange beskriver. Har nesten følt at de ligger litt lenger ned i magen enn ved mens, og nærmere huden. Haha, merkelig beskrivelse. Har også vært følsom, begynte å gråte da jeg gikk opp trappa hjemme og tenkte på at jeg gledet meg til helgen og bare skulle slappe av med mannen:)

Graaaatulerer!!! Jeg tar til meg masse babystøv. Vi har uttak på fredag og innsett på mandag. Åååå jeg er så spent. Vi har også gått til akupunktur i 3 mnd,...Har tatt det rolig i forhold til jobb, prøvd å ikke stresse,- og tror det blir en sykemelding i rugetiden pga stressende jobb:)

Håper jeg kan henge meg på om et par uker.

Kos deg med graviditeten!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...