Gå til innhold

11 uker idag:) Men steike å dårlig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så glad for de 11 ukene jeg er fullgått,men er ikke så glad for denne dårlige formen:P

Er ikke mye moro å spy av alt, også med Virus på balansenerva på side så blir man liksom ikke bedre!

Men nå er det 3 og siste graviditet:o)

Jeg føler meg jo litt teit som klager, når jeg er så heldig å er gravid med mitt 3 barn:o)

Har fått termin 14 April:o)

Lykkelig <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med 11 uker:)

Er selv i uke ti, og gleder meg for hver dag alt ser bra ut.

Jeg skjønner at du ikke har det godt om dagen. Jeg har heldigvis ikke noe virus, men jeg har vært skikkelig dårlig selv. Ligger bare på sofaen og må ha total stillhet. Har karret meg ut på noen små runder enkelte dager, med spyposen klar i jakkelommen.

Kan bare forestille meg hvor slitsomt du har det. Synes du har lov til å klage litt:)

Skrevet

Ja dåli ja sa dere!? Jeg er sykemelt..... føler meg skikkelig dum som er sykemeldt i svangerskapet.... føler at folk tenker at graviditet ikke er en sykdom... og et er det ikke heller, men jeg er SÅ dåli denn egangen at jeg må spare set jeg har å gi til lillegutt på 1 år..... jeg klarer så vindt å få han i barnehagen på mårran,..... jeg kaldsvetter og skjelver og er så trøtt at jeg er usikker på om jeg egentlig kan kjøre bil....... jeg var ikke sånn sist...... da var jeg litt uggen litt småkvalm og litt trøtt, nå er jeg helt skutt, legger meg i fosterstilling på soffan og ligger der til jeg henter lillegutt...... det er vondt å ha det slik og jeg ber til gud om at ette gir seg snart......... fatter ikke hvodan jeg skal komme meg gjennom ukene, men det går vel på et vis...... jeg er i uke 9 nå....... håper et gir seg i uke12-13 eller noe... sit ga d seg i uke 16-17.... huff....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...