Gå til innhold

Kan jeg teste, hva tror dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har null symptomer! Men er selvfølgelig spent likevel :P Og imorgen er det 28 dager siden første dag i sist mens... Har alltid hatt 28-dager syklus, men sist mnd kom den jo ikke før etter 30-31 dager. Så det vil jo egentlig si at jeg ikke skal ha mens før på torsdag, etter den "nye" syklusen! Arrg.. Men hva tror dere erfarne fjellfolk? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en test du:) Og la oss få vite hvordan det går! Jeg har testet positivt før IKM de tre gangene jeg har vært gravid;)

Skrevet

Du kan jo ta en test, men er den negativ, må du ikke miste alt håp! :-)

Si fra hvordan det går!

Skrevet

NEGATIV!! Som forventet egentlig, pga null symptomer... men likevel leit. Hmm... da har jeg vel plutselig fått syklus på 30 dager ca! Rart :/ Skjønner ikke bæret av dette kroppen har stelt i stand selv.. Merkelig. Går vel snart over i 3.pp da, når mens kommer på torsdag. Kjenner jeg blir frustrert altså, selv om vi ikke har prøvd lenge på andremann..

Men med første prøvde vi ikke på denne måten, vi slutten bare med prev for å "se hva som skjer" og da tok det 3 mnd totalt. Så mistet jeg, og ble gravid etter ett par uker igjen, altså 1 mnd da. Mens nå!?! Tull i syklusen, ikke gravid... Skjønner ingenting jeg :// Trist :(

Skrevet

Huff, skjønner du er frustrert, men du kan da ikke gi opp håpet før IKM!!! Og du vet jo at du blir ganske lett gravid, så det er bare å prøve og slappe av og kose deg litt med spenningen hver måned. (Vet det ikke er så lett, men skulle ønske jeg hadde greid det selv med førstemann...)

Skrevet

hehe, jeg vet, har jo ikke engang nådd IKM... var bare litt vel negativ i ste! :P Uff.. Bedre lykke neste mnd da ;) Sååå utålmodig man blir altså. *sukk* ..... Lurer på om jeg skal prøve ut noen kjerringråd denne mnd - alle gode ting er tre, er det ikke det som sies (siden det tok 3 mnd på første graviditet).. :) Eller kansje jeg skal prøve å ikke tenke på noe ang dette! Lettere sagt enn gjort, ja, men kan alltids prøve :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...