Gå til innhold

Noen som har prøvd slankepillene ALLI her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg gikk på de en periode for ca 1 år siden. fant ut at det var en gylden mulighet til å få en pang start. Gikk ned 10-12 kg på dem på ca 3-4 mnd.

Jeg var veldig nøye med å ikke spise så mye fett, og fløy dermed ikke mye på do heller. Men de gangene jeg skeia ut merka jeg det litt. prøv å hold deg borte fra fett så skal d nok gå bra.

Tror man må prøve en stund før man vet hvordan de virker.

Jeg er usikker på om det var tab. som funka på meg, eller om det faktisk var at jeg måtte skjerpe meg så jeg ikke måtte løpe på do hele tiden. Samme det, jeg fikk en kjempe start med dem og har nå gått ned 27 kg.

Spør om det er noe mer du lurer på!

Lykke til!!!

Takk for svar :D Wow så flink du er da! :) Jeg la på meg veldig mye under svangerskapet. Gikk ned ca 1 kg per uke de første mnd, men så stagnerte det. Har ikke gått ned noe mer siden i sommer nå, og er utålmodig. Har 10 kg igjen før jeg er tilbake til utgpkt. Spiser sunt, men vet at jeg er for lite aktiv. Triller turer med barnevogn daglig, men det går nok smått når det ikke blir noe trening... Uansett håper jeg at de vil virke. Har brukt de 1 uke nå, og jeg har ikke merket noen ting i fht løping på do. Skal veie meg i morgen, og jeg håper virkelig at det er en liten endring siden forrige mandag i alle fall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...