Gå til innhold

UVI/ eller gravid? Jeg blir koko...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada, har bare verre og verre stikninger nedentil, for hver dag som går omtrent, men negativ test idag. Tror jeg har IKM den 25/09, vet det fortsatt er noen dager til, men har alltid kunnet teste tidlig i mine tidligere sv.skap og gjenkjenner stikningene nå og.. men nå er jeg i så fryktelig tvil- at jeg har bestilt meg time hos gynekolog- er redd for at det er evt en cyste eller UVI som gir meg den samme fornemmelsen av å være gravid.. (Har hatt cyste før som gir ubehag)

Våknet idag av disse ubehagene, kjente det hele dagen på jobb og slik har det vært nå i flere dager.. har ikke direkte hyppig vannlating som jeg har hatt når jeg har hatt UVI, men tisser kanskje større mengder føles det ut som.. (sorry for detaljene her)

GAH! Blir gaaaal!

Forresten, hvis noen er veldig flinke på å regne ut IKM, vil dere sjekke min?

Første dag i siste mens var 28 august.. tror jeg har normal syklus- 28 dager, hehe..

Hilsen frustrert frue ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo ennå være litt for tidlig for evt positiv test. Håper du finner ut av hva som er årsaken!!

Din IKM er 25.09 =))

Skrevet

Takk for svar- da har jeg regnet riktig allikevel da =)

Er veldig rusten på dette, men jeg husker jo at med begge mine barn så testet jeg tidlig før IKM- og da syns jeg bare det er så rart med all denne stikkingen og ubehaget men samtidig ingen pos test..

Akk ja.. får vel bare håpe at det ikke er noe alvorlig med meg og at spiren sitter etterhvert ...

Magesmerten/stikkingen er ikke innbilt for å si det slik- men det kan jo mange andre symptomer kan raskt bli...

;-)

Skrevet

Er visst i samme båt som deg jeg :( Har også hatt stikkninger og ubehag i underlivet nå i 3 dager. Svir ikke når jeg tisser, men føles som om underlivet skal brenne opp. Så i morges ringte jeg til legen, tok med en urinprøve og nå er jeg satt på en antibiotika kur! Hadde veldig lite utslag på urinprøven, men fikk kur fordet. Så får vi bare se om ubehaget går bort da.. Jeg også trodde i starten at det kanskje kunne være at jeg er gravid. Men har ikke noen andre symptomer og er bare 6 dpo. Så får se om AB kuren hjelper da..

Håper du finner ut av det. Men kan være lurt å ta en urinprøve hos legen.

Skrevet

Jeg hadde de samme plagene for 3 uker siden. Da jeg er myr plaget av UVI, gjorde jeg en uristixtest selv. Denne var dønn negativ og jeg begynte så smått å tro at det kunne være noe annet. Og det var det! Er 6+2 i dag :)

Mitt tredje barn, men første gang jeg har opplevd slikt trykk i blæren.

Lykke til!!

Skrevet

Fått time hos gyn imorgen tidlig- da får jeg iallefall forhåpentligvis svar på hva som er galt... ;-)

Skrevet

Ønsker attpåklatt: Hvor langt var du på vei når disse symptomene kom? og hva slags sympt hadde du??

Skrevet

Ca 6 dpo. Opplevde stort trykk i blæren. Ikke vondt, bare ubehagelig.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...