Gå til innhold

Hvor man vogner har dere?

Anbefalte innlegg

Leser med litt undring her inne at det virker som dere har en vogn og satser på å ha den hele perioden.. Selv har jeg hatt litt for mange vogner, og hr sikkert litt for mange vogner, samtidig som det er alt for mye jeg ønsker å teste ut :S

P.t har vi

-Brio Go

-Quinny Zapp

- Simo duo sportsvogn

Ja, og så har vi en edge duo stående klar til nybabyen når den kommer. Men den regner jeg med å bytte i cerox så snart vi er klare for sportsdelen.... Overkill eller fornuftig, tja, hvem vet?!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142345639-hvor-man-vogner-har-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner godt at man kan få vogndilla. Og tror nok mange kan ombestemme seg etterhvert som man virkelig finner ut hva man trenger.

Jeg har som sagt en emmaljunga scooter og venter på city cross som jeg da håper blir bra, tror det selv, hehe..

Før har jeg hatt teutonia spirit S3 og babyjogger. Veldig fornøyd, men nå har jeg lyst på en stødigere vogn med 4 hjul siden det blir to år mellom disse barna og jeg regner med at det blir litt trilling og henging på vogna av ei stolt storesøster.

Nå bor jeg i tillegg litt mere landlig så tenkte det kunne være bra med et bytte :)

Jeg har vel vogndilla light :-). Økonomien(og mannen) begrenser det, og så har jeg litt problemer med å kvitte meg med de jeg allerede har.

For tiden har jeg

- Simo Duo(står til lagring, men tas i bruk igjen til våren)

- Emmaljunga Scooter 2.0(i daglig bruk)

- Titanium Breeze(shoppingtrille)

- Quinny Zapp(shoppingtrille som står hos mine foreldre)

Vurderer søskenvogn når nr 2 kommer til våren. Mannen ser ikke helt behovet(typisk), men har jo noen mnd til å overtale og overbevise han på.

Jeg har hatt god bruk for alle vognene, de er praktiske til hvert sitt bruk. Kunne tenkt meg flere vogner, bla hadde jeg hatt lyst å prøve Emmaljunga City Cross med City Bag(det stod mellom den og Simo Duo til førstemann), men mannen og egen fornuft stopper meg :-). Skal være fornøyd om jeg får kjøpe søskenvogn tenker jeg.

jeg har for øyeblikket emmaljunga nitro city og tfk twinner twist duo.

har lyst å bytte nitroen i oth til sommeren når snuppa er blitt er år.

men hører jo rykter om at det kommer en ny brio happy med svingbare hjul, så kanskje det blir den i stedenfor... :P

hadde det ikke vert for at det er dyrt (og mannen, som en skriver her;)) skulle jeg gjerne hatt flere!! er litt gøy!

Annonse

hehe :) Mn det er da ikke så dyrt?! Stort sett så bytter man jo likt mot litt, og om man bruker noen hundrelapper ekstra på vogn, så går det desto mindre penger til putetrekk og nye farger på lys i stua :P Men skal ikke legge sjul på at jo da, det har kostet meg litt ;) Men akk så artig underveis da!!!

Den nye brioen hørtes morsom ut :D

3stk her..en carna free i barnehagen,eneste den er brukende til!en mc laren guest-beste vogna jeg har hatt til nå!og så denne tfk-vogna da som jeg skal selge til fordel for city cros!;-) ellers har jeg hatt emmaljunga smart duo,men den ble for tung syntes jeg,så solgte den til fordel for tfk..sukk!

ja, det er sant, man bytter jo det egentlig bare ut!

men kanskje det er der det ligger, når jeg først har kjøpt en så dyr ting ny, så klarer jeg ikke helt å bare bytte den ut! ;)

for jeg liker nitroen kjempe godt, selv om jeg gjerne skulle prøvd mangen fler!!!

Hm... har tre barn. Har hatt en del vogner, og selv om jeg kun har ett vognbarn nå, har jeg fremdeles en del, ja...

Disse har jeg hatt, men solgt igjen;

* Brio Sportsline (Hovedvogn til de to første barna)

* Troller reisetrille

* ABC Design søskenvogn

* Easywalker Classic (Savner den litt)

* Eldgammel Simo (arvevogn til sovevogn, datt til slutt fra hverandre. Måtte kastes;)

* "Gamle" bagtypen til TFK og senere MultiX baggen til TFK (ingen vogner, men likevel; kjøpt, brukt og solgt igjen begge to)

Har:

* Disney reisetrille (ligger hos besteforeldre)

* Gammel Simo firhjuling (Brukt som sovevogn i barnehage, bor nå på hytta til svigers)

* TFK Joggster twist(brukt som sportsvogn til nummer 2, bagvogn til nummer 3. Venter på å bli sportsvogn for nummer 3)

* Babyjogger City Mini (Reisevogna mi nå)

* Teutonia Spirit S3 (Skulle brukes som mellomvogn mellom TFK bag- og sportsvogn, men står nå og samler støv i boden)

* ABC Design Cobra (Hovedvogn pr nå)

Føler meg litt gal når jeg ser denne lista, må liksom forsvare hvorfor jeg jeg har alt dette, men mye er kjøpt brukt, og jeg selger jo igjen når jeg er ferdig med det. Gubben mener jeg er litt gal, men...;)

Jeg skjønte ikke det med vogndilla før jeg plutselig oppdaget at jeg hadde en lightvariant selv. Jeg har begrenset meg til tre vogner da, og har:

Emmaljunga City Cross som er i daglig bruk til og fra bhg og som sovevogn der

Bugaboo Cameleon som brukes når vi skal ha med vogn i bilen og skal så langt at vi trenger litt mer enn en trille.

Quinny Zapp som shoppingtrille.

Har sett haugevis med vogner jeg har lyst på, men har en mann som bremser meg, heldigvis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...