Gå til innhold

I morgen får jeg svar på hvor langt jeg er kommet :-)

Anbefalte innlegg

Første gang jeg skriver her og (avhengig av hva jeg får beskjed om i morgen ang. hvor langt jeg er på vei) muligens siste gang også... ;-)

Skal på UL i morgen og er kjempespent.

Har forsøkt å bli gravid i flere år, og hadde akkurat vært inne til konsultasjon før prøverør, da jeg oppdaget at jeg faktisk var gravid!

En utrolig bra følelse.

Regner med å være mellom 11 og 13 uker på vei, men er ikke sikker så det skal bli artig å få vite mer konkret, og ikke minst at alt står bra til der inne.

Har hatt noen små blødninger, og merker jeg blir fryktelig redd selv om jeg vet at det er ganske vanlig.

Og så gleder jeg meg til å fortelle det til alle, og å gå med mammaklær.

Ikke minst gleder jeg meg til å fortelle det til min datter som snart er tenåring - hun ønsker seg veldig søsken men har nok gitt opp håpet og gått over til å ønske seg kanin i stedet... ;-)

Så da går jeg morgendagen i møte med skrekkblandet fryd, og krysser fingre og tær for at alt er som det skal! :-)

Fortsetter under...

Så spennende =) Hvordan gikk det i dag??

Jeg skal til UL i morgen. Etter første dag av siste mens er jeg da 7+6, men lurer på om jeg kanskje kan være en uke kortere på vei elns. Jeg er også VELDIG nervøs, da jeg har hatt noen bittesmå blødninger både på søndag og i går... Blir godt å få bekreftet om alt står bra til der inne eller ikke...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...