Gå til innhold

Du er ikke min type...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare en finere måte å si til noen at de ikke er attraktive nok??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du aldri møtt et atraktivt menneske som du alikevel ikke syntes var helt din type? Det har jeg mange ganger.

Skrevet

Tja, synes som regel ikke de er attraktive hvis de ikke er min type jeg..

Skrevet

Det er en pen måte å si at man har personligheter som ikke passer sammen. Eller at kjemien ikke er tilstede. Man kan alikevel synes den man sier det til er attraktiv og til og med sexy.

Skrevet

Brad Pitt er f.eks definitivt ikke min type. Betyr det at han ikke er attraktiv nok?

Skrevet

Har en bekjent som pleide å si det med andre ord: Du var fin til du åpnet kjeften. Når jeg ble kjent med deg ble du stygg. hehe

Skrevet

Det er ikke noen gnist der. Ganske enkelt.

Ikke attraktiv i den personens øyne, men generelt så sier det vel ikke noe om hvor lite eller mye attraktiv du er på markedet.

Blitt dumpet?

Skrevet

må liksom noe annet til for å gå inn i et forhold enn utseendet da, man kan jo være supermodell og likevel ikke alles type

Skrevet

Det er jeg ikke enig i. Jeg kan se at pene gutter med dress, stylet hår og høflige holdninger er attraktive for noen. Men de er ikke MIN type fordet.

Skrevet

Nei er ikke blitt dumpet, kom bare til å huske på en episode hvor en fyr sa dette til meg. Bare lurer på hva som egentlig ligger bak det uttrykket.

Skrevet

Jeg kan også se at noen sikkert er attraktive i andres øyne, men hvis de ikke er min type blir de ikke attraktive i MINE øyne..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...