Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja, SassyMom, det er litt rart, men det har stemt at jeg har hatt det hver gang jeg ble gravid på forsøk, og ikke når det har endt neg. Har ikke kjent det i dag, var jo litt tidlig, pleier å få det på rd 9, men har alltid tidligere satt tilbake to dager etter uttak, mens det nå var fire dager etter, vet ikke om det gjør noen forskjell. Eller så er det kroppen som lurer meg og lar meg kjenne samme symptomer ved neg forsøk som på pos...

Tre positive tester har gitt to flotte barn, en fersk-ICSI-gutt og ei frysejente. En gang mistet jeg stille og rolig helt uten blødning veldig tidlig. Men da kjentes det ikke riktig ut heller, ringte Riksen flere ganger for å høre om det kunne stemme at det skulle føles slik, hadde mye vonde mensmurringer og en veldig dårlig følelse.

Er jo veldig heldig som har to, men vi forsøker nå i alle fall på en til så får tiden vise om vi lykkes. Håper du får oppfylt ønsket om å gjøre gutten til storebror!

Håper jo selvfølgelig at vi alle kan følges ad på gravide slitere :o)

Fortsetter under...

Idag er eg veldig positiv igjen..når eg sto opp idag va eg veldig kvalm faktisk..tok medisinKvalmen ga seg når eg fikk frisk luftene og tok loffeturen min.Kvalmen ga seg når eg fikk frisk luft..Føler også noe "rart" i magen..kan ikke beskrive det..men er ikke mensmurringer..noen andre som har noe lignende..Håper håper det har klort seg fast=))

Når skal dere ta en hjemmetest da? På morgenen den 4.10 eller før?

Har noen stikninger i magen, ikke murringer. Håper det er en liten en som klorer seg fast =) *klore klore* Mye trøtt, men vet ikke om det er fordi man er sliten av forsøket og medisinene. Puppene er auau, men igjen, crinone? Da jeg var gravid med lillegutt kjente jeg ingenting, nada, niks, så vi må ikke ta helt av.

Fikk energien tilbake i går; måtte ut på kvelden og gå en skikkelig frisk tur. Det var deilig etter tre uker med sofadaffing. Hehehe. Lillegutt skjønner ikke helt hvorfor mamma har hatt så kort lunte og vært så slapp-stakkars.

Krysser fingre for oss alle!

Jeg bøyer meg i støvet! Tenk at du orker dette prøverørs helvete igjen når du har to skjønne små =) Det er helt herlig at du vil ha enda en liten rakker når du vet at det koster så mye fysisk og psykisk dette her. Håper det går i boks!!

Annonse

Jeg tester også søndagsmorgen, viss ikke tanta har dukket opp før det......sist gang kom den faktisk allerede på rugedag 10:-( Denne gangen SKAL det gå bedre håper jeg:) Prøver å være positiv nå.....!

Så bra du har en bedre følelse nå Ruli....kvalme er jo virkelig et godt tegn:) Jeg kjenner fremdeles ikke noe....kanskje litt murringer i magen viss jeg legger godviljen til...hehe

Hei jenter=)

korleis går det med deko? eg har murringer i magen nesten konstant, berre håper ikkje tanta kjem :/ ellers er eg trøtt og litt hissig av desse hormonene =) eg tenkte å teste muligens fredag- men hvertfall på lørdag. de sa til meg på Haukeland at eg kunne trygt teste på lørdag =) eg merker jo at denne rugetida går litt lettere psykisk når ein er så heldig og har fått ein unge frå før, men desse dagene går alikevel litt for treigt :P

Ser det er mange som kjenner murringer om dagen, jeg var jo helt sikker på at jeg var gravid for noen dager siden, men nå er det nok over. Stikningene er borte og den gode følelsen er også borte. Tilbake sitter jeg med en dårlig følelse, ingen strekninger i bena og i det hele tatt kun denne dårlige følelsen. Har vært trett tidligere i uka, og hatt hodepine. Mange graviditetssymptomer, men hvis det har vært noe har det mest sannsynlig gått til grunne de siste dagene:o(

Skal egentlig ta blodprøve i dag og så teste hjemme på mandag, men vet ikke om jeg orker å styre med blodprøven, skjønner ikke helt vitsen heller når jeg må ta hjemmetest likevel? Det måtte vi ikke på Riksen, men dette er en privatklinikk, kanskje det er grunnen.

Æsj, er ganske deppa nå, føler mest for å legge meg under dyna og gråte i stedet for å sitte på jobb måtte smile til kollegaer...

Håper dere andre er heldigere!

Ny dag, nye muligheter:o)

Rd 11 i dag og mye mer positiv enn i går. Da var jeg sikker på at dette forsøket gikk åt skogen, men i går kveld hadde jeg mye strekk nedover bena og en litt øm og sår følelse i korsryggen. I tillegg frøys jeg noe sinnsykt et par timer før jeg skulle legge meg, måtte fyre i vedovnen og drikke noe varmt. Da jeg la meg var jeg varm igjen og kjente ingenting til den dårlige følelsen. Håper den holder seg borte fra nå av, er spent på om det samme skjer i kveld som i går, da tror jeg igjen at det har festet seg...

Hvordan går det med dere andre? Noen som har testet allerede? Og Ruli, så du hadde en god følelse igjen, håper det stemmer!!!

Ikke mange dager igjen til vi vet sikkert, for en terror dette styret er, og så mange ganger man tenker på om man skal gidde dette mer. Men så er det jo ikke så mange barn som har blitt jobbet så hardt for å få til å bosette seg i magen til mamma, det er jo fint å tenke på:o)

Annonse

Hei!

Når eg våkna idag hadde eg ein fæl følelse av at mensen skulle komme..vi bestemte oss derfor for å ta ein test..den var negativ som vanlig=(Ser dorlig ut dette..men er jo ein dag for tilig og teste,så tar en ny test imorra..men bank i bordet tanta ha ikke kommet....enda...

Kan vi altså trygt teste før mandag 4.10 som er testdagen? Vet ikke om jeg tør det jeg...tenk om...huff...

Ingen symptomer her. Kan jo ikke være bra, men noen er jo treigere enn andre- forhåpentligvis.

Helt enig i at denne ventingen og spekuleringen er terror!! Men nå er det veldig nærme svaret, damer. Lykke til, jeg håper for oss alle. Blir en slitsom helg ja...

Hei Sassymom!

Eg spørte på riksen om testing..og fikk til svar at:Eg kunne teste lørdag eller søndag,visst testen viste positiv er eg gravid,visst testen viser negativ kan eg alikevell ver gravid..men bare at det er for tili enda..=)Tanta har enda ikke kommet..off fæle dager dette..

Ja ei lang helg blir det uten tvil--Når skal du teste da?

Klem

Tenker som så at det er trist å psyke seg ut med negativ test om man tar den for tidlig. Og siden det er null symptomer på gang, så drøyer jeg til mandag morgen.

Har du mensmurringer trenger ikke det bety noe. Håper ihvertfall ikke det. Hører til på Riksen jeg også, så kanskje vi sees mandag- helst med et stort jeg-er-gravid-smil.

Hei, er det flere som har testet i dag? Jeg testet positivt på hjemmetest i går etter å ha hatt maaaange symptomer det siste døgnet. Helt utrolig om dette holder helt ut, er lettet for at testen var positiv, og er spent på hvordan blodprøveres fra torsdag er.

Men allerede nå kommer bekymringene, tenk om embryoet tar kvelden i dag og jeg tror jeg er gravid i uker fremover til vi kommer på ul, huff! Men, men, håper alle tester positivt i morgen så vi kan følges ad fremover til sommeren. Måtte alle lykkes og komme hele veien til fødsel!!!!

Sender nydannet babystøv til alle!!!!!!******************************

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...