mai mammaen til to Skrevet 20. september 2010 #1 Skrevet 20. september 2010 mener å ha hørt det.... snuppa mistet matboksen i gulvet på en eller annen rar måte så den låsegreien har knekt av.... må jeg kjøpe ny eller får man en ny???
mai mammaen til to Skrevet 20. september 2010 Forfatter #2 Skrevet 20. september 2010 det må vel være for godt til å være sant. hehe
Studine mevik Skrevet 20. september 2010 #3 Skrevet 20. september 2010 Tidligere hadde de livslang garanti. Nå er den noe innsnevret, men det er godt mulig at du får ny vare
mairaa Skrevet 20. september 2010 #4 Skrevet 20. september 2010 Hei. Jg jobber som tupperwarekonsulent. Hvis d e en reklamasjon så får du en ny vare. Dette sjekker de grundig på kontoret.
♥ McQueen♥ Skrevet 20. september 2010 #5 Skrevet 20. september 2010 Jeg jobber også som Tupperware konsulent, og jeg vil tro at du får ny
mai mammaen til to Skrevet 21. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 21. september 2010 oki. jeg var inne på tupperware sin hjemme side og fant ikke den matboksen noen steder. er en sånn stor rosa en med et stort rom i midten og to små på ene siden og et litt større på andre siden. en helt genial matboks for ungene. de har hver sin og digger den. men skal ta kontakt med dem jeg men må jeg ta kontakt der den ble kjøpt? for var ikke jeg som kjøpte den....
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 21. september 2010 #7 Skrevet 21. september 2010 Du kan ta kontakt direkte med hovedkontoret, eller med din lokale selger,
noggie Skrevet 21. september 2010 #8 Skrevet 21. september 2010 Varierer veldig på hvem du gir den til vil jeg tro. Hadde den babykoppen med avtagbart håndtak. Snuppa kastet den i gulvet og da sprakk håntaket. Leverte den inn og fikk byttet den under tvil. Samme skjedde med den nye og fikk da beskjed om vi ikke fikk byttet den da vi hadde brukt den feil!! Og jeg som trodde babykopper burde tåle at en baby bruker den selv, altså en og annen runde i gulvet som det jo fort blir når de drikker selv. Men,nei da.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå