Gå til innhold

Blir sprø av ELtestene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet??

Testet i dag for moro skyld, skal ha IKM neste onsdag, så regna ikke med pos test. Men jeg tok en, og den så pos ut. streken ved siden av kontrollstreken var rosa, den var ikke like sterk som kontrollstreken, men jeg så tydelig at den var rosa. Er den pos da??

Hadde en sånn test den 15 sep oxo, og tolket den som pos, er den det?? For dagene i forveien var det bare en skyggestrek. Og senere på kvelden var det også bare en skyggestrek. Blir forvirret, for vet ikke om den da var pos eller ikke, og hvorfor den evt er pos igjen i dag. Er ganske sikker på at jeg skal ha IKM rundt den 29.

Noen som kan svare meg på dette?? Er ganske ny i dette, så trenger alle tips..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

El-tester er KUN positive hvis teststreken blir sterkere, eller minst like sterk i farge, som kontrollstreken. Alt annet er negativt :)

Hjalp det? :D

Skrevet

Hmm.. Både ja og nei.. Da hadde jeg sikkert ikke pos EL forrige uke da. Ser tydelig at den er rosa slik som kotrollstreken. Men kanskje ikke helt like sterk.. Hvorfor skal det være så forvirrende. Hmm.. Får nesten bare vente til IKM neste uke da... Lenge og vente... Og enda lenger til neste EL... hmf..

Skrevet

Huff ja et det der er til å bli sprø av!! Derfor gikk jeg over til CB sine el-tester. Litt dyrere, men du slipper den tolkingen. Smilefjes = el. Tom runding = ikke el.

Utrolig mye lettere å forholde seg til :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...