stolt mamma 2010:) Skrevet 20. september 2010 #2 Skrevet 20. september 2010 Hei Mitt barn ble født to måneder før tiden og har navlebrokk. Fikk beskjed om at det er helt uprobelmatisk, og at det mest sannsynlig forsvinner av seg selv i løpet av de to første årene. Det ser ganske stort ut spør du meg. Har fått litt forskjellig råd, men legen mente det var lurt å plastre det. Er visst veldig omstridt hva som hjelper og ikke hjelper. Det viktigste er at det ikke plager barnet, og jeg forstod at det kun er kosmetisk.
Grand Old Lady Skrevet 21. september 2010 #3 Skrevet 21. september 2010 Hei, jeg har også prematurbarn (10uker) Relativt stort navlebrokk som forsvant gradvis helt uten behandling :-)
Tremo Skrevet 21. september 2010 #4 Skrevet 21. september 2010 Hadde det på barn nummer to. Ble ganske stort. Litt sånn nesten som en liten plomme om jeg husker rett. Fikk beskjed om at om det ikke var borte innen ett år, skulle de vurdere operasjon. Det forsvant imidlertid før hun ble ett. Nå er hun snart 4, og du ser ikke noe av det.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 21. september 2010 #5 Skrevet 21. september 2010 Jeg har en sønn på 10 uker med navlebrokk. Fikk beskjed om å bare følge med å se om den gikk over av seg selv. På min sønn nr 2 måtte vi operere når han var 3 mnd for den var kjempestor. Håper vi slipper det denne gangen.
Melle *prøver på nr 2* Skrevet 21. september 2010 #6 Skrevet 21. september 2010 Jenten min fikk navlebrokk når hun var ca 5 uker. På størrelse med en drue omtrent! Nå er hun 15 uker og det stikker ikke ut lenger tror det blir helt fint om noen mnd. Hun var 4 uker prematur.
stearin Skrevet 22. september 2010 Forfatter #7 Skrevet 22. september 2010 Ser ut som om det kommer mest til premature. Min datter er også ti uker prematur og har navlebrokk. Nå er den nesten helt borte, man ser den nesten ikke. Den har aldri vært så stor her, omtrent som en rosin kan man si:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå