Gå til innhold

korti teste dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei=)

idag har eg blitt ruger, er det imåro som blir rekna som første rugedag? korti tester de deko? bruker progynova og crinone, og rekner med det kan vel påvirke resultatet av ein graviditetstest dersom ein tester tidlig? eg spurte på kk idag kortid eg kunne teste, og ikkje før dag 12 sa dei... uff blir lenge å vente :P

men men, det gjeldt vel å få dagene til å gå=)

lykke til alle som skal i gang med forsøk og deko rugerer =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer som ruger:)

De fleste tester på dag 14, men som du sier så er det lenge å vente- så selv tester jeg gjerne noen dager før!

Dagen etter innsett regnes som dag 1.

Medisinene har ikke noe å si på testen, men hos noen sitter eggløsningssprøyta i kroppen lengre og den kan gi en falsk graviditetstest. Så derfor bør en heller ikke teste så altfor tidlig!

Masse lykke til:o)

Skrevet

Gratulerer som ruger! Det er riktig at dagen etter innsetting er RD 1.

Ingen av medisinene du tar påvirker testresultatet, men det er lurt å vente til ca 14 dager etter uttak (dvs RD12) før du tester - for da vil testen med stor sannsynlighet vise korrekt resultat.

Skrevet

Tusen takk for svar frå deke begge c",)

det er fryseforsøk denne gang, så då virker ikkje eggløsningssprøyta inn. men eg får prøve å holde meg i litt over 1,5 veke før eg tester meg då. eg har ikkje vert så veldig masse innpå her no så eg må innrømme at eg ikkje har heilt oversikten over kor dere 2 ligg i løypa når det gjelder forsøk. men håper dere har det bra! Takk for lykkeønskninger, håper det klaffer for deko òg =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...