Gå til innhold

Litt ekkelt spørsmål: slim, utflod, slimpropp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt fra starten av svangerskapet har jeg hatt veldig tynn hvit utflod, som veldig vannet ut yoghurt på en måte, men fra ca uke 32 forandret den seg og ble tykkere, og varierte mellom å være hvit, gul, lys grønn og gjennomsiktig. Masse slim, VELDIG masse slim hehe det kom i puljer liksom, og for kanskje 10 dager siden ble kom det klumper, gele aktige faste klumper, men ikke noe blod. Gjennomsiktig med hvite striper...

Og nå har det forandret seg igjen!! Er 38+6, og utfloden har gått tilbake til å være heeeeelt tynn, tynnere enn den var i starten til og med, nesten vannaktig, men jeg tror ikke det er fostervann heller. Hva kan dette egentlig bety? Noen som har vært borti lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det slik for en uke siden , tok det opp med jordmor og hun mente det var type utflod som er vanlig når fødselen nærmer seg. Men hun ville at jeg skulle gå med bind og sjekke om væsken gikk inn i bindet , da kunne det være fostervann eller urin. ( fostervann lukter søtt og urin som urin ja :)

Var det bare utflod vil det legge seg oppå bindet .

Mitt var helt blankt med samtidig slimete , det merket jeg da jeg tok på bind, det virket mer flytende da jeg ikke hadde på bind.

Jeg var forreste også i slutten av uke 38 da.

Skrevet

Alså, noe legger seg utenpå undertøyet, mens noe synker gjennom... Jeg tror ikke det er urin, men samtidig har jeg ingen måte å vite siden nesa mi er heeeeeeelt tett haha usj... Er på bedringens vei nå, så har kutta ut nesesprayen, og da blir nesa enda tettere en dag eller to, men innen helga har jeg nok luktesansen min tilbake hehe

Skal i butikken nå så kan plukke opp en pakke vanlige bind samtidig og sjekke ;)

Finn du svar om det var urin eller ei?

ENDA en kjempe ekkel ting er at jeg er veldig løs i magen i dag, i hele graviditeten har jeg vært på do en gang hver dag (var ikke like regelmessig før) men nå i det siste er det 2 til og med 3 ganger på en og samme dag, var nettopp på rundt nummer 3 for i dag og det kom vann derfra også hahaha :P æsj altså, pleier ikke snakke om sånt men det er så mye rart med kroppen for tiden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...