Mamsen til AT:) *prøver igjen* Skrevet 20. september 2010 #1 Skrevet 20. september 2010 Kan man teste positiv etter en slik blødning,eller er det for tidlig?
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 20. september 2010 #2 Skrevet 20. september 2010 Jeg har nå spottet i rett over ei uke, og skal vente mens til helgen. Har til nå ikke testet positivt, men ska ta en test imorgen. Trodde og kanskje at hcg-nivå ville komme opp etter et par dager med festeblødning, men ikke her i hvertfall. Men har sett det står at det skal gå an etter 4 dager ca fra første blødning Når har du IKM?
Mamsen til AT:) *prøver igjen* Skrevet 20. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2010 Jeg veit egentlig ikke når jeg har IKM..sluttet på cerazette for ca 6 uker siden...ikke hatt mensen etter det,og ikke noe særlig da jeg gikk på de heller.. Det var litt rosa på papiret forrige uke,kun 1 gang..litt mørkere 2-3 dager etter,men bare på papiret...nå har det ikke vært noe de 2 siste dagene. litt murriger i underlivet. men ser ikke ut som at TR kommer heller. Føler du at mensen kommer til helgen da?blir spennende da! og ja,det går noen tester;)
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 20. september 2010 #4 Skrevet 20. september 2010 jeg føler ikke at TR kommer, men en kan aldri være sikker. Har mange symptomer osv! Jeg har ikke gått på prevansjon på 4 år, så jeg kjenner syklusen min så godt, så nå denne måneden har ALT vært unormalt + jeg kjenner igjen mange symtomer fra sist gang. Blir veldig spennende ja! Gleder meg til test imorgen, men jeg vet at det kan og være litt tidlig enda
Mamsen til AT:) *prøver igjen* Skrevet 20. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 20. september 2010 Andre som vet noe mer om dette?
løveprinsen <3 Skrevet 20. september 2010 #6 Skrevet 20. september 2010 Hei. Jeg hadde en blødning på dag 23 i syklus. Dette var en tirsdag. Fredag samme uke testet jeg positiv på ettermiddagen. Det var 2 dager før IKM:)
Mamsen til AT:) *prøver igjen* Skrevet 20. september 2010 Forfatter #7 Skrevet 20. september 2010 Jeg vet vel egentlig ikke hvilke dag i syklusen dette var da,eller hvor jeg er nå hehe... men da testet du altså positivt 3 dager etter den blødningen da.hm..kanskje jeg skal prøve meg på en test om noen dager da..for da kan det jo hende at jeg egentlig skal ha TR i disse dager...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå