Gå til innhold

Når kommer en eventuel festeblødning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man teste positiv etter en slik blødning,eller er det for tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har nå spottet i rett over ei uke, og skal vente mens til helgen. Har til nå ikke testet positivt, men ska ta en test imorgen.

Trodde og kanskje at hcg-nivå ville komme opp etter et par dager med festeblødning, men ikke her i hvertfall. Men har sett det står at det skal gå an etter 4 dager ca fra første blødning :)

Når har du IKM?

Skrevet

Jeg veit egentlig ikke når jeg har IKM..sluttet på cerazette for ca 6 uker siden...ikke hatt mensen etter det,og ikke noe særlig da jeg gikk på de heller..

Det var litt rosa på papiret forrige uke,kun 1 gang..litt mørkere 2-3 dager etter,men bare på papiret...nå har det ikke vært noe de 2 siste dagene. litt murriger i underlivet. men ser ikke ut som at TR kommer heller.

Føler du at mensen kommer til helgen da?blir spennende da! og ja,det går noen tester;)

Skrevet

jeg føler ikke at TR kommer, men en kan aldri være sikker. Har mange symptomer osv! Jeg har ikke gått på prevansjon på 4 år, så jeg kjenner syklusen min så godt, så nå denne måneden har ALT vært unormalt + jeg kjenner igjen mange symtomer fra sist gang.

Blir veldig spennende ja! Gleder meg til test imorgen, men jeg vet at det kan og være litt tidlig enda :P

Skrevet

Andre som vet noe mer om dette?:)

Skrevet

Hei.

Jeg hadde en blødning på dag 23 i syklus. Dette var en tirsdag. Fredag samme uke testet jeg positiv på ettermiddagen. Det var 2 dager før IKM:)

Skrevet

Jeg vet vel egentlig ikke hvilke dag i syklusen dette var da,eller hvor jeg er nå;) hehe... men da testet du altså positivt 3 dager etter den blødningen da.hm..kanskje jeg skal prøve meg på en test om noen dager da..for da kan det jo hende at jeg egentlig skal ha TR i disse dager...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...