Mornado Skrevet 20. september 2010 #1 Skrevet 20. september 2010 Vil det si at eggløsning er langt unna? Driver og tester etter eggløsning nå, og har gjort det i ca 11 dager, men det er kun kontrollstreken som synes. Bruker strimmel fra www.quicktests.no. Trodde at teststreken skulle være synlig noooen ganger (men at den må være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken dersom det er egglønsing), men det har aldri skjedd. Er strimlene fra quicktest.no dårlige, eller er det bare jeg som har lite LH i meg? Er det sånn at den blir svak, men synlig, når det begynner å nærme seg, eller vil det mest sannsynlig gå veldig brått? Har ikke regelmessig syklus. Tok ca 50 dager sist gang, og er nå på den 22. dagen i syklusen.
ikke i bruk Skrevet 20. september 2010 #2 Skrevet 20. september 2010 Jeg bruker strimmel og stav tester fra billige-tester.no, og de får jeg alltid opp en test strek på, men de kan være veldig svake. Men nå tester jeg såklart kun rundt el, så vet ikke om jeg får opp strek f.eks rundt mens tider. Det tok 3-4 dager for meg å gå fra en svak svak teststrek til positiv. Da ble den liksom litt sterkere for hver dag, til den var så sterk at det ikke var tvil, så det er jo mulig at du plutselig kan få en strek, hvis det er slik at dine tester ikke slår ut før du har nådd LH toppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå