Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Da har jeg endelig vært på ordinær ul, og der var alt i skjønneste orden. "En flott baby" som jordmor sa. Hadde en utrolig sympatisk jordmor som tok seg tid til å forklare alt hun gjorde. Men denne babyen turnet og snudde så mye på seg at det ble vanskelig å få tatt gode bilder. Den lå med beina i kors mesteparten av tiden men hun holdt en knapp på at det var en jente:-) Får komme tilbake om et par uker for en ny titt og nytt forsøk, veldig bra service må jeg si:-) Ble flyttet nesten en uke fram, fra 20 til 14 februar, helt greit for meg:-)

Noen andre her som har vært på ul i det siste? Bor forresten i Oslo og vil gjerne komme med andre jenter som har vær i Danmark og venter barn:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142344190-v%C3%A6rt-p%C3%A5-ordin%C3%A6r-ul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var på Ullevål, fått fødeplass der. Hadde vært fint å møtes etterhvert addaadda. Merker at tanker rundt prosessen blir sterkere nå etterhvert som magen vokser, selvom jeg følte jeg var godt forberedt før jeg gikk inn i dette. Angrer på ingen måte, men greit å kunne dele tanker med noen som er i samme situasjon:-)

Gratulerer!!!!! Det er så utrolig deilig å få vite at ting er ok - at babyen du bærer er frisk!!! Flott service da at du får komme tilbake for ny kontroll :)

Min siste UL - vektestimering - var i uke 33 (er i 37 nå) og da var det jaffal ingen tvil om at her kommer det en liten gutt :) Jeg så det nemlig ikke helt tydelig selv på den ordinære ultralyden, så har drømt endel i sommer om at det var feil...at jeg fødte ei jente og sto der med alt i blått!!!

Nå slapper jeg imidlertid helt av med hensyn til det og gleder meg vilt til at LasseLiten skal bli født :) Vi holder til i Rogaland.

Lykke til videre :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...