VLPB 1SA1MA1Engel Skrevet 20. september 2010 #1 Skrevet 20. september 2010 ....nå kom tanta og da var siste sjanse gått for oss. Vi skal nemlig flytte til ny by og jeg har ikke samvittighet til å "lure" arbeidsgiver med å begynne som gravid -selv med loven på min side. I tillegg vet jeg ikke om jeg får jobb i det private (vil da jobbe som selvstendig næringsdrivende med de ansvar og mindre goder som er der) eller om jeg får jobb i det offentlige. Vil helst det siste, men det er også et lønnsspørsmål. Får jeg jobb i det offentlige blir det prøving med en gang arbeidskontrakten er underskrevet. Får jeg i det private så venter vi til jeg har jobbet noen mnd og satt meg inn i hva som egner seg best i forhold til lønn og forsikringer.... Må takke alle sammen her inne for gode råd og støtte under mine SA/MA. Neste gang jeg kommer innom SKAL det bli klaff og det skal klaffe hele veien. Det har jeg bestemt meg for. Masse lykke til. Måtte alle bli velykkede gravide:)
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 20. september 2010 #2 Skrevet 20. september 2010 Lykke til med flyttingen og håper å se deg her inne igjen snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå