Gå til innhold

Spm ang Puregon :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet nok svaret, men må bare spørre allikevel, for er litt overrasket.

En Puregonsprøyte; funker den på samme måte som en insulinsprøyte? Sånn at man setter samme sprøyten flere ganger, og bare stiller på hvor mange IE man skal sette. Ble litt overrasket da jeg ringte apoteket og fikk høre hvor mye en sprøyte koster, og hvor mange IE som faktisk kan være i en sprøyte.

Et dumt spørsmål, med et logisk svar, kanskje, men må som sagt bare spørre ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Semmer det der:) Eneste du bytter på sprøyten er spissene. de skal du sef bare bruke en gang:)

Skrevet

Takk for svar :-)

Hvor mange sprøytespisser følger med i pakken? Skal det være nok til alle dosene?

Skrevet

Det er mer enn nok sprøytespisser i pakka. Du skal ha noen ekstar å gå på.. Men fyy så dyrt,... Jeg skal sette 150 IE i morgen,,,( mitt siste stikk før uttakk) . Jg fikk bare kjøpt en kanyle på 300,.. og den kostet svimlende 1300 kr. Og da skl jeg bare bruke 150 IE. Resten går i søppla....:( For den overlever vel ikke til neste forsøk???? ( Om det ikke skulle gå). Derfor blir stikket i morgen verdt 1300 kr,....

Skrevet

Har fått med meg prisen på herligheten, ja ;-( Håper det er verdt det for oss begge ;-)

Jeg har undersøkt litt priser i Sverige, og kommer til å kjøpe de der. Bor ikke langt fra grensen og svenskt apotek. Det blir endel penger å spare på det så lenge kursen er slik den er nå.

Skrevet

Ville ikke kastet resten med en gang, Aurora ;-) Se det litt an. Hør med apoteket hvor og hvor lenge du kan oppbevare den. Det står vel sikkert i pakningsvedlegget også ;-)

Skrevet

Puregon ampulle er holdbar i maks 28 dager etter anbrudd. Oppbevart i ytteremballasjen.

Skrevet

Hva er ytteremballasje? Er helt fersk når det gjelder Puregon ;-)

Skrevet

Esken som Puregon er oppbevart i. Det er vel for å beskytte legemiddelet mot lys.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...