Gå til innhold

veldig skuffa over

Anbefalte innlegg

Skrevet

avdelingsleder og de ansatte på jobb...kom tilbake i dag etter sykemeldig grunnet hypermesiss ( svangerskaps kvalme) er 16+4 i dag. det første som møter meg er en sykepleier som siker spydig,så du er friskmeldt nå... åså blir jeg att opp på de tyngste pasientene vi har i morgenstellet,selv om at jeg har gitt beskjed om at jeg har begynnt ¨å slite litt med bekkene... inegn hjelp å få når jeg spurte fikk bare til svar at de var opptatt me noe ennet,og det var å snakke å slappe av så var store deler av dagen alene på avdelingen... syns det var skuffende da avdelingslederen var en av dem.

godt å få luftet ut litt ,blir bare så frustrert

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner innmari godt at du blir frustert, for en elendig sjef og for noen elendige kollegaer. Det hadde jo gått an å vist litt hensyn, da. Det kommer neppe til å bli lettere for deg, og da ender du jo bare opp med å måtte sykemelde deg når det ikke er noe hjelp å få... Nei, dette kommer de til å angre! Er det mulig for deg å snakke med fagforeninga dersom det fortsetter?

Ønsker deg masse lykke til videre!!

Skrevet

avdelingslederen har satt meg opp hos en jordmor i kommunen som jeg skal snakke med om tilrettelegging slik at jeg kan være på jobb...det er i slutten av neste uke,men syns de kan ta hensyn selv om jeg ikke har snakket med henne. tidligere har de snakket til meg som om at det er meg selv som har sykemeldt meg og ikke legen min,syns hele opplegge er helt teit egentlig,har aldrig vært med på noe slikt før

Skrevet

Av en eller annen grunn så tror noen at den type holdning er med å bidra til at folk yter mer og blir kjempeglad i jobben sin (jepp, litt sarkastisk der)

Det er så veldig enkelt å komme med spydige kommentarer, uten å tenke på hvordan mottakeren har de. Begynn å still spm tilbake, helst spm de ikke kan svare ja og nei på: Ja jeg er tilbake, hva tenker du om det?

Og for å si det sånn, noen er uforbederlige, de må du bare ta med samme mynt igjen: Vær frekk så F...! (noen som nevnte noe om hormoner? ;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...