Gå til innhold

Uff,spiren vil ikke være hos meg..

Anbefalte innlegg

Våknet i natt..tenkte nå mister jeg...helt merklig!!

Fikk ikke sove etterpå,bare lå og tenkte.

Stod opp litt før syv, og fikk da blod på papiret da jeg tørket meg..

Ble så lei meg;(((( Etterpå gikk det over til brunaktig utflod.

Vært hos legen og tatt Hcg prøve, og skal ta en på onsdag.

Blør mer og mer nå utover ettermiddagen, og har også fått menssmerter.

Spiren holdt ut til 5+3..er så lei meg..

Har ei på 7 år som kom på naturligvis. Nå hadde vi prøvd i ca 2 år før spiren satt på første IVF forsøk.

Nå klarer jeg ikke å tenke positivt lenger..orker ikke tanken på et forsøk til. All den ventetiden, og usikkerheten. Alle forventninger..

Tror aldri jeg kommer til å få oppleve et svangerskap igjen som lykkes..

:((((((

Fortsetter under...

Uff,stakkars deg. Det er den vondeste følelsen i verden. 5+3 er ikke lenge, kan mange si, men det er det dummeste jeg hører. Det er mer enn lenge nok til at man vet at det er noe der. Har selv mistet 3 ganger det siste året, og er nå gravid for 4.gang, og kjenner følelsen om å ikke orke prøve igjen dersom dette skulle gå galt. Synes det er vanskelig å glede meg nå, da jeg bare er 6+4.

Jeg har også et barn fra før, en helt perfekt datter, og vi får prise oss lykkelige for dette. Det er ingen menneskerett å få barn har jeg skjønt...og det er de som virkelig ønsker og har "mulighet" til det som sliter mest.

Det er ikke mye jeg kan si som kan trøste, men jeg håper du kommer deg igjennom det, og klarer å tenke positivt, for som du sier selv, så har du jo en nydelig jente, som helt sikkert er verdens fineste <3

Varme klemmer

Tusen takk kjære jenter...

Vet jo at det er mange som opplever dette, og som senere lykkes.

Men man tenker jo ikke sånn om seg selv selvsagt. Tror aldri det kommer til og lykkes mer, og om jeg blir det så kommer jeg til å miste igjen;(

Uff, må bare gråte meg ferdig, så kommer jeg sikkert til å tenke litt annerledes senere.

Send meg gjerne noen solskinnshistorier!

Annonse

Uffa....jeg ønsker deg alt godt og håper du ikke har mistet... Jeg vet hvordan du har det. Jeg har mistet 5 ganger selv. Har to friske jenter. Blødde i svangerskapene jeg gikk med de også, og var sikker på jeg mistet, men det gikk bra til tross for blødninger.

Det er ikke mye man får gjort fra eller til... Følelsene du har nå er ikke gode. Men jeg håper du klarer å se fremover og at du ikke gir opp. Jeg trøstet meg selv med at det er mange som opplever dette og at jeg ikke ville la meg knekke....selv om d ikke er så lett...

Er selv gravid igjen nå, men "tør" ikke melde meg inn i mai-klubben helt enda....er så redd for å miste igjen....

Gode lykkeønskninger til deg <3

Uffa....jeg ønsker deg alt godt og håper du ikke har mistet... Jeg vet hvordan du har det. Jeg har mistet 5 ganger selv. Har to friske jenter. Blødde i svangerskapene jeg gikk med de også, og var sikker på jeg mistet, men det gikk bra til tross for blødninger.

Det er ikke mye man får gjort fra eller til... Følelsene du har nå er ikke gode. Men jeg håper du klarer å se fremover og at du ikke gir opp. Jeg trøstet meg selv med at det er mange som opplever dette og at jeg ikke ville la meg knekke....selv om d ikke er så lett...

Er selv gravid igjen nå, men "tør" ikke melde meg inn i mai-klubben helt enda....er så redd for å miste igjen....

Jeg mistet selv for 1 uke siden i dag.....

Det har vært helt grusomt, samboeren min har vært på sjøen så jeg ar vært hos mine foreldre hele denne uken......

Veldig godt å få grine....

Livet går videre, for min del var dette bare første forsøk....

Håper det klaffer neste gang....

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...