Gå til innhold

noen som har barn med fødselsmerke her? som har hatt h*n til behandling??

Anbefalte innlegg

Skrevet

her har minsten time på rikshospitalet i morgen på sykehuset her hjemme når han ble født fikk vi beskjed om at han bare skal til konsultasjon der inne. men på papirene vi har fått står det at han skal behandles me en gang:s

kjenner at jeg gruer meg værre, han er jo ikke mer enn 2.5 måned stakkar.

er det noen som har vært å fått gjort noe slikt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heei mi he et stor fødselmerle mellom beina og vi vet ikke hva som kmmer te og skje mi e nå 3 månda.:(

Skrevet

ikke morro det der :/

vi har vært på rikshospitalet me minsten her, ble henvist dit fra sykehuset her.

fikk da bare en konsultasjon vi da, så må tilbake igjen når han er et halvt år for test behandling. å hvis det fungerer bra skal de behandle han fra han er 1 år siden de må i full narkose :/

Skrevet

minsten her har et fødselsmerke som dekker halve siden foran fra brystet og ned til hoftene og halve ryggen. så de ønsket å gjøre det mens han var liten:/

Gjest eelis+kian
Skrevet

Men hvorfor? Er det farlig, eller er det kun av kosmetiske årsaker? Hvilke metoder bruker de for å behandle dette? Finnes det ingen sjanse for at merket forsvinner av seg selv?

Skrevet

er vist kunn kosmetisk. de har iallefall ikke funnet noe galt enda. men var gjennom mye for å sjekke alt innveldig. blir behadlet med laser. håper det skal forsvinne av seg selv ja:)

Skrevet

Ønsker du selv og få dette behandlet? Vil ikke det lysne med tiden? Nå vet jeg ikke hva slags fødselsmerke det er snakk om. Men om du ikke føler deg komfortabel med behandling på dette, så synes jeg du har rett til å si ifra og ikke minst vente :)

Før du får eventuell behandling håper jeg at du får rikelig med informasjon iallefall :-) Lykke til!

Skrevet

takk for det:)

håper at det vil ha blitt såpass lyst til vi skal dit neste gang at de regner med at det vil forsvinne av seg selv:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...