lure Skrevet 20. september 2010 #1 Skrevet 20. september 2010 Flere som bruker det? I dag har jeg hvert på nippet til og kaste opp flere ganger og er stuptrøtt. Er bare på rugedag 4. Så kanskje bare bivirkninger ? er det flere som har det sån?
Solformørkelse Skrevet 20. september 2010 #2 Skrevet 20. september 2010 hei! Jeg er på rugedag 7 idag. Bruker crinone. Jeg er kjempe trøtt og uvell, ikke direkte kvalm. Føler jeg må spise heletiden for å føle meg bra startet for 2 dager siden. For ikke å snakke om hetetokter:) Det følger nok med en del bivirkninger. Kvalme, trøtthet +++++
lure Skrevet 20. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2010 Så "godt" at det ikke bare er meg. Når middagen er ferdig sitter jeg bare og venter på at frøkna på 6 år skal legge seg, sån at jeg kan legge meg også hehe. Var veldig trøtt sist også, helt greit. Men kvalmen er jeg ikke noe fan av Ligger sån helt oppe i halsen hele tiden blæææ. Men skal ikke klage så lenge resultatet blir en sprellende baby om 9 måneder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå