Gå til innhold

Hjemme etter vellykket ultralyd:D

Spira31

Anbefalte innlegg

Så utrolig deilig å se mini igjen... alt så perfekt ut ifølge gyn.spes. , selv om det ikke var en lang UL sånn sett, gikk ganske så kjapt..men fikk med 3 bilder og mini ble målt til 5,72 cm fra hode til rumpe, og det vil si 12 uker og 2 dager, som er helt etter tidligere mål, men han mente muligens at mini er 1 dag eller 2 større..lå litt sammenkrøket... tror kanskje mini sov litt for det var ikke noe turning inni magen, så jo at h*n bevegte seg, men så bare baby liggende i profil... og hjertet var fint, det var væske i urinblæren og sånn. Veldig glad for det...våknet kl 04.00 i natt og fikk ikke sove..sov bare såvidt litt i 7tiden,men var våken igjen før 8 så rimelig slakk! Etter UL var det legetime, heldigvis hadde jeg med mannen min (er ikke så fornøyd med han legen..),men han "oppførte" seg idag og jeg gikk derfra med 100% sykemelding i 2 uker til. Sliter enda med kvalme og ekle svimmelbyger...

Så var jeg innom jobben og leverte sykemeldingen og viste bilder til de voksne og ungene (jobber i barnehage), det var koselig:)

Nå har jeg fått i meg litt middagsrester fra helgen og annonsert det på facebook! :-) Spent på hvor mange som kommenterer der idag... hehe

store klemmer fra meg i Stavanger (ingen av dere som er i nærheten?)

Fortsetter under...

Tusen takk:) Magen har nok kommet litt allerede den. Så her går det i mammabukser... ikke så stor, men nok til at det vises litt og er for trangt med vanlige bukser... magen kommer vel raskere om man har vært gravid før også sies det...

:-)

Ja jeg merker at magen kommer nok fortere nå med nr 2 ja. Forrige gang brukte jeg jeansene mine helt frem til ordinær ul. Denne gangen presser det mer, og i trange klær ser man at magen er litt større gitt. Hehe, men det er jo bare herlig! Stor mage er bra når det er en baby-grunn til det :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...